Vseh 16 električnih avtomobilov, ki so bili udeleženi v študiji, so Američani ocenjevali na podlagi štirih kriterijev (krajšanje akcijskega dosega zaradi zimskih temperatur ozračja, število prometnih nesreč s temi avtomobili v zimskem času, hitro polnjenje akumulatorjev pozimi (10 do 80 %) na odprtem in še uporabna kapaciteta akumulatorjev). Po skupnem seštevku pridobljenih točk so Američani ugotovili, da si naslov najmanj zanesljivega 'zimskega' električnega avtomobila zasluži Nissanov leaf, ker mu poleg občutne izgube avtonomije (-38 %) ob vožnji v zimskem času očitajo tudi občutno povečan odmerek časa (59 minut) ob polnjenju (10 do 80 %) na javnih hitrih polnilnicah, ki so po navadi postavljene na prostem. Na drugem mestu lestvice električnih avtomobilov, ki jim ne ležijo zimske razmere, se je znašel Teslin model Y, ker ima pozimi najvišjo stopnjo izgube avtonomije (-52 %) izmed vseh električnih avtomobilov, ki jih obravnava študija združenja kalifornijskih pravnikov. Poleg tega je ta model v zimskem obdobju pogosto zapleten v prometne nesreče (povprečnih 7 nesreč v obdobju 3. let), predvsem zaradi slabega obnašanja vozila ob vožnji po zaledenelih površinah in že znanega dejstva, ki pravi, da so vozniki tesel preveč samozavestni, ker pač verjamejo v marketinške pravljice o superiornosti izdelkov znamke Tesla. Edina pozitivna stvar, ki so jo omenili ob povezavi z modelom Y je kratek čas polnjenja (10 do 80 %) na javnih polnilnicah v zimskih razmerah, ker bo ta postopek uporabniku tega modela v povprečju vzel samo 27 minut.
slika
S podobnim upadom akcijskega radija v zimskih razmerah se morajo spopadati tudi lastniki Teslinega modela X, še slabše jo bodo pozimi glede upada avtonomije (- 55 %) odnesli lastniki modela S, ki se ponaša še z enim neslavno oceno (povprečnih 9 nesreč v obdobju 3. let …) glede zimskih voženj, še huje je v tem primeru za lastnike Teslinega modela 3, ki so ga posledično so ga okronali z naslovom najbolj nevarnega 'zimskega' električnega avtomobila. Povrh vsega se tudi model 3 lahko pohvali s 50-odstotno izgubo akcijskega dosega v zimskem času. Popolno nasprotje (v povprečju niti ene prometne nesreče v obdobju 3. let) tega je Volkswagnov model ID4, precej boljša (- 35 %) kot pri teslah je tudi zimska izguba akcijskega radija. Na 6. in 7. mesto te neslavne lestvice sta se uvrstila BMW i3 (- 15 %) in volkswagen e-golf (- 12 %), ker se lahko pohvalita s sprejemljivim upadom avtonomije v zimskem času, sta pa slabša od izdelkov znamke Tesla v pogledu hitrega polnjenja na javnih polnilnicah v zimskem obdobju, ker bodo uporabniki obeh za ta postopek (10 do 80 %) potrebovali približno 40 minut. Pravo torturo bodo v tem pogledu doživeli lastniki modela (volt hybrid) znamke Chevrolet, ker bodo pozimi na javni hitri polnilnici obtičali za rekordnih 210 minut, in to navzlic temu, da znaša kapaciteta vgrajenih akumulatorjev samo 18,4 kWh.
slika
Kot resničnega zmagovalca te raziskave pa omenjajo izdelke južnokorejske znamke Hyundai. Njihovi modeli iz družine ioniq se pozimi lahko dejansko pohvalijo s samo 3-odstotno izgubo akcijskega radija, poleg tega bodo uporabnikom pozimi sposobni zagotoviti kratke postanke (povprečnih 16 minut) na javnih hitrih polnilnicah.
Posted on

Na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili

Strokovnjakidružbe Vaziri Law Group so  predstavili izsledke raziskave, ki je preverila, kateri so na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili. Tudi tokrat so serijski izdelki znamke Tesla (modeli Y, X in S) zablesteli, vendar v negativnem smislu.

Beri dalje
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc
Izven Evrope na fosilna goriva
NOVICE
Izven Evrope na fosilna goriva
Jeep compass
Iztok Krajnc
Ameriški lotus išče novega lastnika
NOVICE
Ameriški lotus išče novega lastnika
Panoz AIV roadster
Iztok Krajnc
Koliko ventilov potrebuje motor?
NOVICE
Koliko ventilov potrebuje motor?
Ventili
Iztok Krajnc
Druga posodobitev
NOVICE
Druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Borba za prestol se nadaljuje
NOVICE
Borba za prestol se nadaljuje
Audi A6
Iztok Krajnc
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
NOVICE
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Električna škoda s sedmimi
NOVICE
Električna škoda s sedmimi
Škoda
Iztok Krajnc
Slovo novih dveh modelov
NOVICE
Slovo novih dveh modelov
Mercedes-Benz
Iztok Krajnc