Pri znamki Fiat so z všečnim preoblikovanjem francoskega 'prijatelja' in povsem identično oblikovanega 'Nemca' znova pokazali, kako lahko zelo uspešno tržiš pridobljeni marketinški kapital, pridobljen ob prodaji zelo tržno uspešnih majhnih avtomobilov, ker so znova vnovčili očarljivost in prikupnost prvotnega in seveda tudi aktualnega modela 500, ki na račun izrazitega 'retro' oblikovanja še vedno privabi veliko kupcev.
slika
Tako smo dobili novodobnega Fiatovega 'miška' (topolino), ki so ga v prvotni izdaji (1936-1955) dobro poznali že naši predniki, ker je zaradi dostopnosti številnim izmed njih omogočil prvi vstop v svet mobilnosti: Podobno nalogo ima tudi novi 'Miško', ker mora v aktualni 'čudoviti svet' elektromobilnosti privabiti čim več potencialnih kupcev, in to takšnih, ki za vstopnico v ta politično pogojen svet niso pripravljeni jemati hipotek. Medtem ko sta ami in rocks electric oblikovana povsem identično in posledično stroškovno ugodna za proizvodnjo, želi novi topolino postati 'lifestyle' izdelek, tudi ob pomoči pestre dodatne opreme, ki kupcem citroëna in opla sploh ni na voljo, posledično je topolino občutno dražji od francosko-nemškega sorodstva.
slika
To je lepo razvidno iz sedaj objavljenih prodajnih cen, ker boste v Nemčiji za najmanj odštetega denarja (7.790 evrov) dobili Citroënovega 'prijatelja', v 'Nemca' zakamufliran Francoz je že nekoliko dražji (7.990 evrov), precej več denarja (9.890 evrov) pa boste morali odšteti za izdelek znamke FIAT, ki bo za razliko od sorodstva na voljo tudi v posebni 'Dolcevita' (sladko življenje) različici s povsem enako prodajno ceno, ki je oblikovana v stilu nekdanjih posebnih 'Spiaggina' različic modelov 500 in 600, ki so v današnjih časih lahko vredne zelo veliko denarja (približno 150.000 evrov), ker gre za prave 'jet set' avtomobilčke, ki so jih nekoč uporabljali predvsem bogataši za prevoz od njihovih zasidranih jaht do njihovih poletnih rezidenc.
slika
Edino kar si mali topolino (dolžina: 253 cm, širina: 140 cm) deli s francosko-nemško 'žlahto' je minimalistično odmerjen električni pogonski sklop (6 kW/8 KM pogonske moči) v kombinaciji s skromno odmerjenim sklopom vgrajenih akumulatorjev (kapaciteta: 5,4 kWh), posledično znaša teoretični akcijski radij približno 75 kilometrov. Ob vožnji z njim pa tudi ne boste najhitrejši, dobra stran tega je, da boste s topolinom posledično bolje opaženi, pa tudi omejitve hitrosti na vas ne bodo imele tako dramatičnega vpliva kot na ostale udeležence v prometu, ker znaša končna hitrost tega avtomobila iz kategorije L6e samo 45 km/h. Posledično bo ta avtomobilček tudi zadosti varen (razen če se na cesti pač nehote srečate s precej težjim vozilom).
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Očarljivi minimalist

Fiat topolino: Kaj se zgodi, ko Citroënov ami in Oplov rocks electric obiščeta lepotnega kirurga? Grda račka se spremenita v italijanskega laboda.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc