Tudi zato bo na voljo z nekaterimi oblikovnimi spremembami, kot se pritičejo medgeneracijski prenovi. Vsesplošen izgled bo bolj agresiven, za kar bo poskrbela že večja maska, prav tako so na obrazu še drugače oblikovane luči, slednje so nove tudi na zadku.
slika
V notranjosti pričakujemo več sprememb, v prvi vrsti malenkost boljše materiale in še večji zaslon multimedijskega sistema. Pri pogonih bistvenih sprememb ne bo, bodo pa motorji za odtenek bolj ekonomični kot doslej. Še vedno bosta za premikanje zadolžena 2,3-litrski turbobencinski motor z močjo 224 kW (304 KM) in 3,0-litrski hibridni pogon z močjo 336 kW (457 KM). Osveženi explorer pokažejo še pred koncem leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Skoraj že brez kamuflaže

Ford je za Evropo že pokazal povsem električno izdajo modela explorer, v ZDA pa bo še vedno na voljo tudi s klasičnimi motorji na notranje zgorevanje.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc