Na tokratnem testu pnevmatik se je znašlo 8 ‘All Terrain’ pnevmatik, ki so priljubljena izbira lastnikov počitniških, poltovornih in SUV vozil.
Zadnji test strokovnjakov kluba ADAC je pokazal, da se takšne, terensko orientirane pnevmatike res obnesejo ob vožnji po brezpotjih, vendar se posledično ne obnesejo najbolje ob vožnji po utrjenih površinah. Zakaj so se Nemci tokrat odločili ravno za test 'All Terrain' pnevmatik? Predvsem zaradi tega, ker so Nemci na njihovih cestah opazili veliko počitniških in SUV vozil ter poltovornjakov, ki so v interesu dajanja vtisa pravih, 'vsemogočnih' vozil za avanture obuta ravno v ta tip pnevmatik, čeprav večina teh vozil redko zaide na brezpotja. Ta neumna moda pa na običajne ceste prinaša veliko varnostnih pomanjkljivosti, ki se jih večina lastnikov tako obutih vozil po navadi sploh ne zaveda.
Ob primerjavi osmih tokrat testiranih 'All Terrain' pnevmatik v dimenzijah 225/65 R17 so Nemci uporabili tudi referenčno 'premijsko' celoletno pnevmatiko enakih dimenzij (vse testirane pnevmatike so bile označene tudi s 'snežinko', ker jih lahko uporabljate tudi v zimskih razmerah …) nam neznanega proizvajalca, ki se je na tem testu obnesla precej bolje od avanturistično naravnanih 'All Terrain' pnevmatik. Glavne varnostne pomanjkljivosti 'All Terrain' pnevmatik je razkrila vožnja po utrjeni suhi in mokri vozni podlagi, posledično si na koncu nobena izmed tokrat testiranih 'All Terrain' pnevmatik ni mogla prislužiti ocene dobro ("gut"), ker so si štiri tokrat najbolje ocenjene pnevmatike prislužile samo oceno zadovoljujoče ("befriedigent"), tri so dobile še slabšo oceno zadostno ("ausreichend"), medtem ko je ena celo pogrnila, ker je dobila oceno pomanjkljivo ("mangelhaft").

Tudi ob testiranju takšnih pnevmatik ob vožnji po zasneženi vozni podlagi se je samo zmagovalna 'All Terrain' pnevmatika (Yokohama Geolandar A/T G015, približna nemška prodajna cena za 1. kos: 93 evrov) uspela približati (ocena dobro) voznim lastnostim, ki jih je demonstrirala tokrat uporabljena referenčna celoletna pnevmatika, vse ostale testirane pnevmatike niso blestele v tem pogledu. Da je tokratna 'All Terrain' zmagovalna pnevmatika, ki je istočasno tudi najcenejša tokrat testirana pnevmatika, v večini primerov še vedno slabša od referenčne celoletne pnevmatike, pa dokazuje tudi njena končna skupna ocena 2,9 (referenčna celoletna pnevmatika: 2,1). Na povsem drugem koncu razpredelnice pa se je tokrat s katastrofalno oceno 5,4 znašel izdelek znamke BF Goodrich (tip Trail Terrain T/A, 187 evrov), ki je z visoko prodajno ceno tudi katastrofalen v pogledu prejetih voznih lastnosti in za to odštetega denarja, ker je ta pnevmatika istočasno tudi najdražja tokrat testirana 'All Terrain' pnevmatika.
Kako slaba je lahko pnevmatika znamke BF Goodrich ob zaviranju na mokri vozni podlagi pa priča podatek, ki pravi, da boste ob vožnji s povprečnih 80 km/h za dokončno ustavitev vozila potrebovali skoraj 49 metrov zavorne poti, precej več kot pri tokrat najbolje ocenjenem izdelku znamke Yokohama, ki je v tem pogledu celo za 6 metrov slabši od tokratne referenčne celoletne pnevmatike, ki je v tem pogledu seveda še slabša od kvalitetne letne pnevmatike. Nemce je zanimalo tudi speljevanje testnega vozila na mokrem travniku, čeprav pridobljenih izsledkov niso uporabili pri ocenjevanju pnevmatik. Takšen test je pokazal, da nameščene 'All Terrain' pnevmatike v tem pogledu niso nič boljše od dobrih celoletnih pnevmatik, bolj kot pnevmatike pa je v tem pogledu pomembna zasnova pogona (4x4 ali 2x4). Skratka, večina tokrat testiranih 'All Terrain' pnevmatik si res zasluži pridevnik 'avanturistična pnevmatika', vendar predvsem v pogledu 'avantur', ki bodo predstavljale posledice njihovih slabih voznih lastnosti na utrjenih voznih podlagah.
Kako slaba je lahko pnevmatika znamke BF Goodrich ob zaviranju na mokri vozni podlagi pa priča podatek, ki pravi, da boste ob vožnji s povprečnih 80 km/h za dokončno ustavitev vozila potrebovali skoraj 49 metrov zavorne poti, precej več kot pri tokrat najbolje ocenjenem izdelku znamke Yokohama, ki je v tem pogledu celo za 6 metrov slabši od tokratne referenčne celoletne pnevmatike, ki je v tem pogledu seveda še slabša od kvalitetne letne pnevmatike. Nemce je zanimalo tudi speljevanje testnega vozila na mokrem travniku, čeprav pridobljenih izsledkov niso uporabili pri ocenjevanju pnevmatik. Takšen test je pokazal, da nameščene 'All Terrain' pnevmatike v tem pogledu niso nič boljše od dobrih celoletnih pnevmatik, bolj kot pnevmatike pa je v tem pogledu pomembna zasnova pogona (4x4 ali 2x4). Skratka, večina tokrat testiranih 'All Terrain' pnevmatik si res zasluži pridevnik 'avanturistična pnevmatika', vendar predvsem v pogledu 'avantur', ki bodo predstavljale posledice njihovih slabih voznih lastnosti na utrjenih voznih podlagah.

Test terenskih pnevmatik
Beri dalje