Toyota GR yaris bo zdaj še bolj zanimiva, saj bo na voljo z drugačno notranjostjo, povečanim naborom moči in z novim menjalnikom, predvsem pa se nadgrajena izdaja ponaša s številnimi posodobitvami, ki so jih želeli kupci. V prvi vrsti so inženirji povečali moč 1,6-litrskega turobencinskega trivaljnika, ki zdaj proizvede že 206 kW (280 KM) moči in 390 Nm navora, kar so dosegli s spremenjenim sistemom vbrizgavanja goriva, lažjimi valji, novimi izpušnimi ventili in z novim senzorjem sesalnega tlaka. Moč se prenaša preko ročnega menjalnika s šestimi ali preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, slednjega pa so razvili posebej za GR yaris. Ponuja ekstremno hitro menjavo prestav, še posebej dobro se odreže pri prestavljanju navzdol, prestavna razmerja pa so krajša, da motor dlje časa v idealnem območju delovanja. Različni vozni programi bodo spreminjali delovanje tako pogona kot menjalnika, prav tako pa bodo vozniki navdušeni nad dirkalnim načinom prestavljanja, kjer se prestavi navzdol ob potisku ročice menjalnika in navzgor ob potegu. Moč se nato prenaša na vsa kolesa preko nadgrajenega štirikolesnega pogona GR-four, ki uporablja komplet sklop na obeh oseh, to pa omogoča spreminjanje delitve navora glede na tri različne izbirne stopnje.
slika
Tudi te so inženirji posodobili, kljub temu pa način sport še vedno prenaša 40 odstotkov na sprednji kolesi ter 60 odstotkov na zadnji, nov vozni način pesek pa razmerje prilagodi na 53 naprej in 47 zadaj. Najbolj ekstremen program bo 'track', kjer bo sistem samodejno spreminjal navor med 60 spredaj in 40 zadaj ter 30 spredaj in 70 zadaj. V vsakem primeru pa bo po posodobiti toyota GR yaris na voljo samo še z zaporo diferenciala na obeh premah. Ključna sprememba oziroma novost, je, da so štirikolesni programi ločeni od klasičnih voznih programov normal, sport in eco. To pomeni, da se v prej omenjenih treh načinih spremeni delovanje krmilnega sistema, motorja, merilnikov in celo klimatske naprave.
slika
Uradno pri Toyoti še niso izdali podatkov o zmogljivostih, vendar pričakujemo, da bo GR yaris z ročnim menjalnikom malenkost hitreje dosegel 100 km/h kot pred posodobitvijo, ko je za to nalogo potreboval 5,5 sekunde. Seveda bo GR yaris s samodejnim menjalnikom to nalogo opravil še prej od izdaje z ročnim. Poleg mehanskih posodobitev je GR yaris dobil tudi nadgradnjo celotne osnove, saj zdaj premore več točkovnih zvarov in skoraj 25 odstotkov več strukturnega lepila. Tudi nosilci vzmetenja so zdaj bolj togi, na voljo pa so tudi nove vzmeti na MacPhersonovi sprednji in večvodilni zadnji premi.
slika
Vizualne spremembe so majhne, omejene so na nov sprednji odbijač, ki izboljša hlajenje motorja, takisto izboljša aerodinamičnost avtomobila. Zadnji odbijač nima več meglenke in luči za vzvratno vožnjo, da se ob morebitnih poškodbah zmanjšajo stroški popravila, takisto so tretjo zavorno luči iz strešnega spojlerja namestili med zadnje luči, ki so tokrat spodaj povezane z led trakom. To tudi pomeni, da bo lahko tisti, ki mu strešni spojler ne bo odgovarjal, tega z lahkoto zamenjal z drugim.
slika
Največ novosti je seveda v notranjosti, kjer je nova armaturna plošča, slednja pa je postavljena kar 5 centimetrov niže kot poprej. Za zagotavljanje boljše preglednosti naprej so spremenili lokacijo vzvratnega ogledala, ki je zdj postavljeno višje, poleg tega pa so znižali položaj sprednjih sedežev še za dodatnih 25 milimetrov, zaradi česar si bodo vozniki lahko bolje nastavili položaj za volanom. Pravzaprav je armaturna plošča v celoti spremenjena in drugače oblikovana z integriranim zaslonom multimedijskega sistema, takisto so merilniki zdaj na 12,3-palčnem zaslonu. Dejansko je notranjost izdelana po vzoru dirkanja in je precej drugačna od tiste pri klasičnem yarisu. Cene za novi GR yaris bodo znane marca, prvi primerki pa bodo pri nas predvidoma pred poletjem. Seveda morate zaradi novih elementov pričakovati tudi malenkost višjo vstopno ceno, ki je pri aktualnem modelu pri 35.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Zdaj ima že 280 konjev!

Japonci so pokazali osveženi GR yaris, ki se ponaša z več moči, z bolj natančnim krmilnim mehanizmom in z novim menjalnikom.

 

 

 

 

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc