BMW skytop je vsekakor nekaj posebnega, saj so vseh 50 primerkov Bavarci že prodali. Kljub temu smo ga ujeli med testiranjem na nemškem Nürburgringu.
Ne zgodi se pogosto, da se ekstremen koncept prelevi v proizvodni model, kot se je to zgodilo pri BMWju skytop. Dejansko so Bavarci ob predstavitvi na Concours d'Elegance v Villa d'Este dobili toliko povpraševanja, da so obljubili ekskluzivno serijo 50 vozil, ki so jih takoj tudi prodali. Avtomobil je sicer izdelan na osnovi modela M8 convertible, vendar BMW skytop s slednjim vizualno nima dosti skupnega. Dejansko lahko rečemo, da se po dvojih ledvičkah spredaj še najbolj vidi, da dejansko sploh gre za BMW.

BMW skytop ima ekstremno ozke luči, ki niso popolnoma nič podobne tistim pri ostalih proizvodnih modelih, enako pa lahko trdimo za posebno masko, ki je bolj oglata in kljub svojim zajetnim meram precej všečna. Takšne bi si zaslužila tudi raja, ne samo petičneži. BMW skytop pa ni posebenz asmo zaradi svoje zunanjosti, temveč tudi zaradi svoje zasnove, saj nima z nobenim modelom v ponudbi dosti skupnega. Dejansko gre za model Targa, torej je streha ročno snemljiva, za voznikom in sovoznikom pa ni sedežev, temveč so varnostni elementi in zadnje fiksno steklo z nosilnim elementom za streho. Ozke luči na zadku spominjajo na tiste pri starem Z8, zadnji odbijač pa premore povsem samosvoje oblikovani ovalni izpušni cevi, ki nista na voljo pri nobenem drugem modelu. Za premikanje skrbi 4,4-litrski turbobencinski motor V8, tako kot pri M8, torej se lahko na vsa kolesa prenaša 460 kW (625 KM), za izstrelitev do 100 km/h pa je potrebnih vsega 3,3 sekunde. BMW skytop je vsakega kupca olajšal za najmanj pol milijona evrov, z vsemi dodatki in možnostmi personalizacije pa se je ta cena verjetno lahko dvignila tudi do milijona evrov.
Od 500.000 do 1.000.000 EUR
Beri dalje