Pri nemškem podjetju LADA Automobile GmbH, ki ima v Nemčiji status proizvajalca avtomobilov (posledično lahko na leto uvozijo 1000 novih vozil, ki niso opremljena po varnostnih in okoljevarstvenih EU standardih), so se morali ob izbruhu ukrajinsko-ruskega konflikta in posledičnim EU sankcijam prilagoditi novi realnosti, ki jim onemogoča uvoz novih avtomobilov znamke Lada, predvsem modela niva, ki ima tudi v Nemčiji že zdavnaj kultni status med ljubitelji dejansko uporabnih in cenovno dostopnih SUV vozil, ker je lada niva v bistvu prvi pravi kompaktni evropski SUV (terensko prehodno vozilo s samonosno karoserijo, prava terenska vozila imajo vozne šasije po zgledu tovornjakov). Če so se v tem nemškem podjetju, ki domuje v kraju Neu Wulmstorf (okrožje Harburg v Spodnji Saški), želeli obdržati v poslu z avtomobili, so morali hitro najti nove, neruske dobavitelje novih avtomobilov. Partnerja so našli na Kitajskem, v obliki znamke Dayun, kjer so bili do sedaj znani predvsem po njihovih mopedih ter po tovornjakih različnih velikosti, sedaj so se Kitajci specializirali še za izdelavo dejansko kompaktnih (dolžina vozila: 370 cm) električnih avtomobilov. Dayuna ES3 bi z lahkoto primerjali s podobnim izdelkom znamke Dacia (model spring), ker ima podobne karoserijske mere (ES3 je nekoliko širši …), je pa tudi nekoliko bolje opremljen kot romunska konkurenca. Po navedbah nemškega 'proizvajalca' so vsa vozila serijsko opremljena z usnjenim oblazinjenjem, samodejno klimatsko napravo, tempomatom, kamero za vzvratno vožnjo, 'Keyless GO' funkcijo ter 'Wi-Fi Hotspot' točko (deljenje internetne povezave z mobitelom) in 8-palčnim zaslonom na dotik.
slika
Za samodejno premikanje tega avtomobila, ki ima EU homologacijo, so Kitajci pri dayun ES3 uporabili električni pogonski sklop z razpoložljivimi 35 kW (48 KM) pogonske moči, ki lahko vozilu zagotovi trenutno neznane zmogljivosti glede pospeševanja, vemo samo to, da gre za relativno varno vozilo, ker z njim ne boste najhitrejši, sploh pa ne na avtocestah, ker znaša končna hitrost modela ES3 samo 100 km/h (tako hitro ste se lahko peljali tudi s 'fičkom' (zastava 750) ali pa 'bolhco' (fiat 126)). Omenjajo pa tudi največji akcijski doseg s samo enim polnjenjem akumulatorjev (kapaciteta: 33,5 kWh), ki znaša približno 200 km. Med posebnostmi tega avtomobilčka, katerega prtljažni prostor lahko v osnovi sprejme 255 litrov tovora, pa omenjajo tudi solidno odmerjeno 'praznino' med karoserijskim dnom in vozno podlago, ki znaša 19,2 cm. Kompaktni, striktno električno gnani kitajski SUV (označba prodajalca) dayun ES3 si lahko v Nemčiji omislite že za odštetih 27.490 evrov, čeprav verjetno ne bo našel prav veliko kupcev, ker je enostavno predrag, kot edini smiselni razlog pa velja omeniti individualizem, ker tega avtomobila po vsej verjetnosti ne boste srečali prav pogosto, individualizem pa ima svojo ceno.
slika
slika
slika
slika
Posted on

Vstop na tržišče skozi zadnja vrata

V Nemčiji se je v teh dneh pojavil novi električni avtomobil kitajskega porekla dayun ES3, ki pa ni deležen olajšav (subvencija) ob nakupu.

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc