T-roc je za Volkswagen zelo pomemben model, zato se z veseljem ukvarjajo z razvojem naslednje generacije. Mi smo prototip ujeli že drugič, tokrat v Avstriji, kjer trenutno potekajo višinska testiranja, očitno pa se bo nova generacija oklepala oblikovnih lastnosti aktualne, ki je med kupci zelo zaželena. Po vsej verjetnosti bodo pogonski sklopi enaki kot so danes, po napovedih pa bo novi T-roc, ki bo na ceste zapeljal prihodnje leto, zadnji model z motorji na notranje zgorevanje iz Wolfsburga. To sicer pomeni, da bodo inženirji še vedno razvijali popravke in izvajali določeno stopnjo modernizacije za bencinske in dizelske motorje, vendar ne bodo izdelali nove platforme MQB, ki bi lahko bila osnova za še novejše in bolj napredne motorje na notranje zgorevanje. V začetku tridesetih let aktualnega stoletja bodo klasični avtomobili, kot jih poznamo danes, na žalost izginili iz Volkswagnove ponudbe, od takrat naprej bo namreč vse samo še električno, pa če nam je všeč ali ne.
slika
Naslednji T-roc bo imel širok asortima motorjev TSI in TDI, takisto bodo slednji blagohibridni, da bodo še bolj čisti, obenem pa pričakujemo, da bo T-roc premogel tudi priključnohibridni pogonski sklop, verjetno šibkejšega iz modela tiguan (150 kW/204 KM in 19,7 kWh baterija). Klasični motorji torej nekaj časa še ostajajo, k sreči, vsekakor pa v naslednji generaciji ne bomo videli različice T-roc z mehko streho, čeprav se v Nemčiji trenutno zanj odloči vsak sedmi kupec.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Z motorji na notranje zgorevanje

Pri Volkswagnu pospešeno razvijajo novo generacijo modela T-roc, saj se slednji še vedno zelo dobro prodaja.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc