Že ime grande pomeni, da je nekoliko večja. Še vedno skromnih mer, a vseeno pravi behemot v primerjavi s prvo generacijo, ki je v dolžino merila le 3,38 metra, njen prtljažnik pa je ponudil 272 litrov prostora. Če se ne spomnite, kakšna je bila, je dovolj obisk Sicilije ali katerega drugega italijanskega mesteca, pa boste teh škatlic za vžigalice s kolesi videli ogromno. V treh generacijah je pando za svojo namreč vzelo več kot 23 milijonov kupcev.
slika
Grande panda v dolžino meri milimeter manj od štirih metrov in je tako od prve daljša za 61 centimetrov, medosje je pridobilo skoraj štirideset centimetrov, prtljažnik pa natanko 140 litrov, zdaj jih ima 412. Je pa novinka povzela veliko ostrih linij prve pande in je oblikovno totalno zanimiva. Oglata in s piksel led lučmi ter v osnovi z jeklenimi platišči bele barve totalno povzema številne elemente svoje prababice (ali pradedka). S pravo barvo boste z njo na cesti zelo opazni in italijanski šarm kar skače z nje.
slika
Znotraj prav tako, veliko elementov so oblikovno povzeli po ovalni stezi na vrhu tovarne, kar pomeni, da je za pogledati zelo domiselna, barvno s številnimi dodatki lahko zelo atraktivna in obenem izdelana z malce večjim poudarkom do okolja, veliko je namreč recikliranih materialov. To pomeni nekdanjih plastenk, tkanine in že uporabljenega aluminija, v vsakem vozilu je na novo svoj pomen dobilo še 140 nekdanjih kartonskih embalaž. Sicer pa: digitalni merilniki pred voznikom imajo diagonalo 10 palcev, sredino pa krasi še 10,25-palčni zaslon, pri opremi ’la prima’ je sovoznikov predal odet v bambusova vlakna in izgleda zelo modno.
slika
Zaenkrat sta pri nas na voljo dve motorni različici, pogon je le spredaj in menjalnik je vedno samodejni. Pozneje pride k nam še grande panda z ročnim menjalnikom in drugo leto najverjetneje štirikolesno gnana. Bencinsko stran predstavlja hibrid z 1,2-litrskim bencinskim motorjem s 74 kW moči, pomaga mu elektromotor z 21 kW moči, skupna sistemska moč takšne je 110 ’konjičkov’, sklop je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in se ponaša z 205 Nm navora.
slika
Druga alternativa je električna s 44 kWh veliko baterijo in elektromotorjem s 83 kW moči oziroma s 113 ’konjički’. V osnovi je polnilnik 7,4-kilovatni, zato priporočamo doplačilo v vrednosti 300 EUR za 11-kilovatnega, zanimiva se zdi rešitev z integriranim kablom v nosu, ki je tako lepo pospravljen in ga ne boste vlekli po tleh, da bi bil umazan. Še ena polnilna vtičnica je zadaj ob strani, sicer pa na enosmernem toku lahko polnite električno grande pando z največ 100 kW moči, takrat bo baterija 80-odstotno polna v 26 minutah.
slika
Električna ima na voljo le dve opremi, osnovi ’red’ že ponuja veliko, ’la prima’ pa potem doda še parkirne senzorje, samodejno klimatsko napravo, senzorje za dež in kopico ostalih stvari. Pri hibridni je zgodba z opremo nekoliko drugačna, osnovni ’pop’ je precej oklesten in vzemite vsaj opremo ’icon’, če želite lita platišča, piksel led luči in še marsikaj. Tej opremi lahko dodate še dva posamezna paketa dodatkov ali pa izberete kar najbogatejšo opremo ’la prima’ in dobite praktično vse.
slika
Še nekaj cen, upoštevana je že Borzen subvencija pri električnih različicah, povsod tudi popust ob financiranju:

fiat grande panda 1.2T hybrid 110 pop – 16.990 EUR
fiat grande panda 1.2T hybrid 110 icon – 18.490 EUR
fiat grande panda 1.2T hybrid 110 la prima – 20.300 EUR
fiat grande panda elettra red – 16.800 EUR
fiat grande panda elettra la prima – 18.850 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Sive barve še vedno ne mara

Petinštirideset let in tri generacije je statistika Fiatove pande in s tako dolgim rokom uporabe na posamezno generacijo se lahko pohvali le malo vozil. Kljub temu je zdaj čas za novo, četrto generacijo, zato je tukaj grande panda.

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Sive barve še vedno ne mara
PREMIERE
Sive barve še vedno ne mara
domača premiera: fiat grande panda
Iztok Krajnc
Kar pet novih avtomobilov
PREMIERE
Kar pet novih avtomobilov
mednarodna premiera: Toyota Multi model
Iztok Krajnc
Nova puščica iz Alpine
PREMIERE
Nova puščica iz Alpine
mednarodna premiera: alpine A390
Iztok Krajnc
Veliki brat
PREMIERE
Veliki brat
domača premiera: dacia bigster
Gašper Miš
Električna mačka z dobro ceno
PREMIERE
Električna mačka z dobro ceno
Ford puma gen-E
Iztok Krajnc
Vozili smo prototip e vitare
PREMIERE
Vozili smo prototip e vitare
mednarodna premiera: suzuki e vitara
Iztok Krajnc
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc