Peugeot 5008 ostaja križanec in tukaj ni presenečenj. Jih imajo v ponudbi kar nekaj, 5008 pa je dejansko oblikovna in uporabniška nadgradnja modela 3008. Z njim si deli veliko oblikovnih elementov, kar pomeni, da tudi tokratni novinec ponuja ostre linije in nastopaško masko, moderne matrične led luči ter nasploh izgled, ki na cesti izstopa. Hkrati pa ponuja še več prostora in serijsko sedem sedežev za tiste družine z veliko člani. Kdor potrebuje ogromen prtljažnik, naj počaka do naslednjega leta, ko k nam zapelje še petsedežni 5008 z vsaj sto litri dodatnega prostora, sicer pa ima že takšen ob petih postavljenih sedežih kar 916 prtljažnih litrov.
slika
To sicer ne čudi, če pogledamo dimenzije vozila. 5008 je namreč od prejšnje generacije daljši kar petnajst centimetrov, kar pomeni, da je s skoraj 4,8 metra dolžine tudi četrt metra daljši od modela 3008. Od slednjega ima skoraj 400 litrov več prtljažnega prostora z zloženima zadnjima dvema sedežema, medosno razdaljo so od prejšnje povečali za 61 milimetrov, sredinskemu potniku druge vrste je sicer namenjeno malo manj prostora, a večjih težav ob treh zadnjicah v drugi vrsti najbrž ne bo. Družinam in vsem ostalim, ki potrebujete ogromen in oblikovno atraktiven avtomobil, bo 5008 pisan na kožo.
slika
Notranjost ne preseneča in je prav tako ukrojena po najnovejših Peugeotovih smernicah, kar pomeni, da so materiali odlični, oblikovanje pa zanimivo in pred voznikom je zdaj kar 21-palčni podolgovat zaslon, družbo pa mu dela še dodaten zaslon, na katerem si lahko nastavite svoje bližnjice. Peugeotov i-Cockpit je še vedno domislica, ki malce polarizira in vsem voznikom ne ponudi idealnega pogleda na merilnike, je pa v 5008 to lažje, ker je zaslon s podatki res ogromen in v višjem križancu je tudi sam položaj sedenja za volanom dovolj drugačen, da bo s tem imelo težave manj voznikov. Ambientalna osvetlitev je serijska, bo pa ob izbiri bogatejšega paketa opreme GT bolj impresivna in razpotegnjena še v vrata zadnjih potnikov.
slika
Uporabnost povečuje možnost zlaganja naslonjal sedežev druge vrste v razmerju 40:20:40, nastavljati je mogoče kot naslona in oba dela sedežne klopi pomikati naprej in nazaj za 15 centimetrov. Da bo sedem potnikov zadovoljno ždelo tudi na daljših poteh, so dodali reže za prezračevanje še zadaj, več je polnilnih rež USB, dolga druga stranska vrata omogočajo lažji vstop v notranjost in velika panoramska streha doda svetlobo in zračnost.
slika
Ker je platforma prilagojena vsem vrstam motorjev, je prav takšna tudi ponudba. Najbolj klasičen je samopolnilni hibrid, pri katerem bencinskemu motorju z okroglimi 100 kW moči pomaga še 21-kilovatni elektromotor, ta je dovolj zmogljiv, da 5008 zmore nekaj časa peljati zgolj na elektriko, v mestu bo odstotek časa vožnje zgolj na elektriko lahko tudi 50-odstoten. Kdor bi želel več električne vožnje, lahko poseže po priključnem hibridu, kjer ima baterija kapaciteto 21 kWh in je torej skoraj enkrat večja kot prej ter omogoča električni doseg 85 kilometrov. Skupna sistemska moč takšnega je 143 kW oziroma 195 KM.
slika
Povsem in zgolj le električne vožnje željni kupci imate trenutno na voljo električni 5008 s sprednjim pogonom in baterijo velikosti 73 kWh, elektromotor takšnega pa zmore 157 kW moči. Okroglih 210 ’konjičkov’, da si boste lažje predstavljali. WLTP pravi, da takšen 5008 med polnjenji zmore prevoziti 500 kilometrov, v praksi seveda računajte na manj, ko bo baterija prazna, pa jo boste polnili z največjo močjo 160 kW. Tako bo 80-odstotno polna v pol ure.
slika
Naslednje leto se bosta takšni električni različici pridružili še dve. Prva bo z dodatnim elektromotorjem na zadnji osi ponudila 237 kW moči oziroma 320 ’konjičkov’, izvedenka 'long range' pa moč osnovnega kombinirala z večjo baterijo kapacitete 98 kWh. Opremi sta le dve, osnovni allure ponuja že veliko, za bolj zahtevne pa je oprema GT. Prečiščeno in enostavno, zmede torej ne bo.

Še nekaj cen:

peugeot 5008 hibrid allure 136 – 36.150 EUR
peugeot 5008 hibrid GT 136 – 39.060 EUR
peugeot 5008 PHEV allure 195 – 45.150 EUR
peugeot 5008 PHEV GT 195 – 48.060 EUR
peugeot e-5008 PHEV allure 210 – 47.490 EUR
peugeot e-5008 PHEV GT 210 – 50.900 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Družinski minibus

Prva generacija peugeota 5008 je kupcem v obliki klasičnega enoprostornika ponudila razkošje prostora. Druga generacija se je prelevila v bolj atraktivnega križanca in ker so z obliko zadeli terno, potrebovali pa več prostora, tretja generacija dodaja točno to.

 

 

 

Beri dalje
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc
Ne samo hibridi, tudi elektrika
PREMIERE
Ne samo hibridi, tudi elektrika
Mednarodna premiera: Toyota Kenshiki
Iztok Krajnc
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
PREMIERE
Ostaja trpežen, postaja pa tišji
mednarodna premiera: toyota hilux
Iztok Krajnc
Plavanje proti toku
PREMIERE
Plavanje proti toku
domača premiera: kia picanto
Gašper Miš
Tretja generacija bo še boljša
PREMIERE
Tretja generacija bo še boljša
domača premiera: audi Q5
Iztok Krajnc
Enostavnost je njegova vrlina
PREMIERE
Enostavnost je njegova vrlina
domača premiera: opel frontera
Iztok Krajnc
Ford obuja legendarno ime
PREMIERE
Ford obuja legendarno ime
regijska premiera: ford capri
Gašper Miš
Vse poti peljejo v elektriko
PREMIERE
Vse poti peljejo v elektriko
Mednarodna premiera: Kia EV days
Iztok Krajnc