slika
Proti koncu leta 2021 so nas pri znamki Toyota presenetili s predstavitvijo striktno električno gnanega prototipa športnega avtomobila, ki bi pri tej znamki lahko nadaljeval tradicijo modela MR2. Sedaj so iz Japonske pricurljale nove informacije glede tega prototipa.
Avtomobil, ki so ga Japonci prvič pokazali v decembru leta 2021, se upira aktualni modi, ki je poskrbela za neskončen dotok novih SUV modelov, ker uteleša vse nekdanje vrednote (kompaktne zunanje mere, samo en par bočnih vrat, dvosedežnik, oblika sledi namenu, lahka masa in živahen bencinski pogonski sklop) pravih športnih avtomobilov iz vrst kupejev in njihovih odprtih sorodnikov. Po navedbah japonske revije Best Car magazine so se Japonci odločili, da si na začetku tega teksta omenjen prototip iz leta 2021, ki naj bi v serijski različici nosil logotipe znamke Gazoo Racing, zasluži prehod v serijsko proizvodnjo.
slika
slika
Po do sedaj znanih informacijah gre za športni avtomobil v velikosti aktualne mazde MX-5, ki naj bi z razumno prodajno ceno v območju od 16.500 do 21.000 ameriških dolarjev (približno) pritegnil veliko domačih in tujih kupcev.
Japonci ob tem ne stavijo na 'elektriko', posledično naj bi za samodejno premikanje tega vozila poskrbel 1,0-litrski blagohibridni pogonski sklop s pritaknjeno turbo tehnologijo. 3-valjni bencinski motor, ki ga razvijajo pri znamki Suzuki, bo lahko po potrebi mobiliziral približno 120 'konj' (88 kW) ter 200 Nm motornega navora, in to ob povezavi z nizko maso (približno 1000 kg), zato bo takšen avtomobilček povsem zadostno živahen (pospeševanje od 0-100 km/h v območju devetih sekund).
Pri znamki Toyota bodo ob tem poskrbeli za razvoj podvozja in vzmetenja, ki ga bo najbrž prispevala aktualna generacija toyote yaris, medtem ko so pri znamki Daihatsu zadolženi za ustvaritev dokončne serijske podobe bodočega kompaktnega japonskega športnika v stilu nekdanje toyote MR2, ki je v dveh generacijah zelo uspešno kopirala zasnovo (ob tem so jo tudi ponesli na višjo raven) ljudskega športnika s sredinsko nameščenim pogonskim sklopom, ki so jo iznašli Italijani s prihodom kultnega fiata X1/9.
Posted on

Vrnitev k tradicionalnim vrednotam

Beri dalje
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
NOVICE
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
Porsche cayenne GTS
Iztok Krajnc
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
NOVICE
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
Audi Q5
Iztok Krajnc
Nov dokaz kitajske samozavesti
NOVICE
Nov dokaz kitajske samozavesti
Yangwang U8
Iztok Krajnc
AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!
NOVICE
AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Iztok Krajnc
Ogromno električne moči
NOVICE
Ogromno električne moči
Audi S6 in RS 6
Iztok Krajnc
Vsi že imajo svojega lastnika
NOVICE
Vsi že imajo svojega lastnika
Lamborghini huracan sterrato all-terrain
Iztok Krajnc
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
NOVICE
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
Smart #5
Iztok Krajnc
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc