slika
Mercedes-maybach S 580 e lahko na elektriko prevozi do 100 kilometrov, sicer pa ponuja kar 510 ’konjev’ sistemske moči. Najprej bo na voljo na Kitajskem, nato na Tajskem, šele kasneje v Evropi in drugod.
Namesto da bi Evropska unija zahtevala od ladijskega in letalskega prometa, da zmanjša škodljive izpuste, so se odločili, da bodo za to morali poskrbeti proizvajalci avtomobilov, žal. Tako bomo lahko že kmalu pomahali v slovo motorjem V8 in V12, zaradi manjših izpustov pa so se tudi pri prestižnem proizvajalcu avtomobilov Mercedes-Maybach odločili, da elektrificirajo svoje pogonske sklope. Nedavno so pokazali nov mercedes-maybach S 580 e s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki se zanaša na kombinacijo 3,0-litrskega turbobencinskega šestvaljnika in elektromotorja, ki skupaj ponudita 375 kW (510 KM) moči in 750 Nm navora. Tudi zato se lahko konkretno težka limuzina do 100 km/h požene v 5,1 sekunde in doseže hitrost 250 km/h, samo na elektriko pa lahko doseže hitrost 140 km/h.
Baterijo bo mogoče polniti doma z močjo do 11 kW preko izmeničnega toka, poleg tega pa podpira tudi polnjenje z enosmernim tokom do moči 60 kW, v tem primeru se napolni v okoli 30 minutah. S polno baterijo bo mercedes-maybach S 580 e lahko prevozil do 100 kilometrov, voznik in potniki pa se bodo v kabini počutili še bolj udobno, tudi zaradi novega nivoja tišine. Sami bi sicer bili bolj navdušeni nad zvokom motorja V12, petičneži, ki si bodo novinca lahko privoščili pa bodo lahko uživali v prefinjenih materialih in udobni vožnji. Od klasičnih primerkov se mercedes-maybach S 580 e zunaj razlikuje po nekaterih barvnih dodatkih v sprednjih lučeh, tudi po dodatnih polnilnih vratcih. Znotraj pa je na armaturni plošči še pokazatelj napolnjenosti baterije. Mercedes-maybach S 580 e ne bo dolgo posebnež, saj bodo Nemci še pred koncem leta pokazali svoj prvi popolnoma električni model.
Koliko energije pospravi baterija Nemci niso navedli, verjetno okoli 30 kWh, so pa povedali, da elektromotor sicer ponudi 110 kW (150 KM) moči, sam bencinski motor pa 270 kW (367 KM) moči.
Posted on

Prvi priključnohibridni maybach

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc