Novi CR-V stoji na platformi Honda Arhitecture, na kakršni stojita že civic in ZR-V. Oblikovno novinec od svojih predhodnikov znatno ne izstopa in je pri oblikovanju naredil bolj evolucijo. Dokaj zadržane linije malo očitneje presekajo le modernejše luči spredaj in zadaj, sicer pa gre še vedno za zadržano eleganten model, ki navdušuje predvsem s svojo praktičnostjo in prijetnostjo ter odlično notranjo izdelavo. V novi generaciji je tudi enajst centimetrov daljši od svojega predhodnika, za štiri centimetre je daljše še medosje, zato je prostora v njem veliko več.
slika
Pri prostornosti velja omeniti prtljažnik z okoli 600 litri prostora, zadnja klop je vzdolžno pomična za zajetnih 18 centimetrov, nastavljiv je tudi naklon naslonjal. Spredaj je delovno okolje prostorno in polno uporabnih odlagališč, obenem pa zdaj še občutno bolj moderno z 9-palčnim sredinskim zaslonom ter 10-palčnimi digitalnimi merilniki. Že v osnovni opremi so vsi sedeži odeti v usnje in sprednja dva tudi ogrevana, za doplačilo sta ogrevana še zadnja dva, sprednja pa obenem še prezračevana. Pri bogatejšem paketu opreme boste zraven dobili še ozvočenje Bose z dvanajstimi zvočniki.
slika
K vozniški enostavnosti v prvi vrsti pripomoreta že ozka A-stebrička, ki zagotavljata boljšo preglednost navzven, pa tudi moderno blaženje z zanimivim nazivom. Amplitudno reaktivni blažilniki se uspešneje prilagajajo najrazličnejšim neravninam in skrbijo za več udobja ter bojda bolj učinkovito odpravljajo manjše tresljaje ter blažijo večje anomalije. Preverimo kmalu na testu. K udobju nedvomno pripomoreta še laminirani stranski stekli spredaj, ki sta torej bolj zvočno izolativni. Serijska oprema je bogata in med manj običajnimi stvarmi vključuje torej že usnjene sedeže, panoramsko streho, enajstim zračnim blazinam pa družbo delajo led luči ter popoln nabor varnostnih sistemov Honda Sensing 360.
slika
Lahko izbirate med pogonom na sprednji kolesi ali štirikolesnim, v vsakem primeru gre za enak hibridni pogonski sklop, ki se mu bo še letos pridružila še priključnohibridna izvedenka z enako močjo, le z okoli sedemnajstkrat večjo baterijo. V takšni samopolnilni hibridni izvedenki ima slednja kapaciteto 1,06 kWh, skrita je v dnu prtljažnika, večja pa bo nameščena v dno vozila in prtljažnega prostora torej ne bo okrnila. Moči je nekoliko več kot pri modelu civic, dvolitrski bencinski motor ponudi 109 kW moči, elektromotor 135 kW, njuno skupno delovanje pa pomeni 151 kW sistemske moči oziroma 204 ’konjičke’. To je dovolj za pospešek do stotice v devetih sekundah in največjo hitrost 194 km/h, ob porabi manj kot šest litrov pa obljubljajo doseg preko 1.000 kilometrov. Preverimo na testu tudi to! Menjalnik je kajpak enak kot v prej omenjenem modelu, gre za samodejni menjalnik e-CVT.
slika
Trije paketi opreme so na voljo, pri čemer že osnovni elegance ponuja praktično vse in se mi pri dražjem elegance tech zanimiv dodatek zdi le ogrevan volanski obroč, najdražji advance pa ponuja 360-stopinjsko kamero, ozvočenje Bose, ventilacijo sprednjih ter ogrevanje zadnjih sedežev ter prilagodljiv snop luči.
slika
Še cene:

honda CR-V 2.0 e:HEV elegance 2WD – 44.990 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV elegance 4WD – 47.390 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV elegance tech 2WD – 46.490 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV elegance tech 4WD – 48.890 EUR
honda CR-V 2.0 e:HEV advance 4WD – 52.690 EUR
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Šesti CR-V

Največji Hondin križanec na tem delu sveta je ravnokar v povsem novi generaciji zapeljal na slovenske ceste. Tokratna je že šesta po vrsti, od leta 1996 pa je CR-V pri nas za svojega vzelo že preko 3000 kupcev.

Beri dalje
Sive barve še vedno ne mara
PREMIERE
Sive barve še vedno ne mara
domača premiera: fiat grande panda
Iztok Krajnc
Kar pet novih avtomobilov
PREMIERE
Kar pet novih avtomobilov
mednarodna premiera: Toyota Multi model
Iztok Krajnc
Nova puščica iz Alpine
PREMIERE
Nova puščica iz Alpine
mednarodna premiera: alpine A390
Iztok Krajnc
Veliki brat
PREMIERE
Veliki brat
domača premiera: dacia bigster
Gašper Miš
Električna mačka z dobro ceno
PREMIERE
Električna mačka z dobro ceno
Ford puma gen-E
Iztok Krajnc
Vozili smo prototip e vitare
PREMIERE
Vozili smo prototip e vitare
mednarodna premiera: suzuki e vitara
Iztok Krajnc
Po novem tudi s sedmimi sedeži
PREMIERE
Po novem tudi s sedmimi sedeži
domača premiera: citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Dva za ljubitelje vožnje
PREMIERE
Dva za ljubitelje vožnje
domača premiera: BMW 2 gran coupe in mini cooper cabrio
Gašper Miš
Oster kot britvica
PREMIERE
Oster kot britvica
domača premiera: alpine A290
Iztok Krajnc
Še večji duster = bigster
PREMIERE
Še večji duster = bigster
mednarodna premiera: dacia bigster
Iztok Krajnc