Audi A7 avant bo pravzaprav nova generacija audija A6 avant, vendar so se Nemci odločili, da bodo električne izdaje nosile oznake A4 in A6, enaki avtomobili s klasičnimi motorji pa A5 in A7. Pravzaprav bo električni A6 nosil še dodatno oznako E-tron, ki jo pri Audiju že nekaj časa uporabljajo za označevanje povsem električnih modelov, izdelan pa bo na novi premijski platformi za električna vozila, ki so jo razvili skupaj s Porschejem. Slednja bo omogočala hitrejša polnjenja in vgraditev večjih baterij, novi A6 E-tron pa lahko pričakujemo pozno letos.
slika
Skoraj istočasno se bo na cestah pojavil tudi audi A7 avant, torej izdaja s klasičnim motorjem, ki bo izdelana na posodobljeni platformi MLB, ki jo je uporabljala že pretekla generacija, le da se bo po novem imenovala PPC (premium platform combustion). To seveda pomeni, da bo na voljo določena stopnja elektrifikacije, kar namiguje na to, da bodo vsi motorji del blagohibridnega pogonskega sklopa, zaradi česar bodo porabili malenkost manj goriva kot bi ga sicer. Seveda bo na voljo tudi priključnohibridna izdaja, ki bo lahko z večjo baterijo prevozila okoli 100 kilometorv samo na elektriko, takisto pa bo pri novi generaciji večji poudarek na štirivaljnih motorjih. To pod vprašaj postavi motorje V8 pri najbolj brutalni izdaji RS 7 (poprej RS 6), povsem mogoče pa je, da bo mrcino doletela podobna usoda kot mercedes-benz razreda E, kjer je na voljo samo priključnohibridni pogon.
slika
Čeprav se bosta audija A7 avant in A6 E-tron avant tehnološko zelo razlikovala, bosta vizualno še vedno zelo podobna drug drugemu. To so vsaj doslej namigovale vohunske fotografije, kar je po eni strani logično, saj je ceneje, če razvijejo oblikovno podobna modela hkrati, kot pa da na novo izrišejo dve različni obliki. Oba se bosta lahko pohvalila z veliko masko, električna izdaja z zaprto, takisto bodo na voljo ozke led luči. Veliko podobnosti med A6 E-tron avant in A7 avant bo tudi v kabini, kjer pričakujemo večje zaslone na dotik, po možnosti volan brez na dotik občutljivih površin, vsekakor pa bo bolj napreden tudi multimedijski sistem, ki bo še lažje prepoznaval zvočne ukaze. Nadgraditi nameravajo tudi podporno aplikacijo, preko katere se bodo lahko lastniki vozila preverjali trenutno stanje avtomobila kar na svojih pametnih telefonih. Jasno je, da bo avtomobil v novi generaciji malenkost večji, tako da lahko pričakujemo tudi malenkost večji prtljažnik, ki je doslej pogoltnil 530 litrov (limuzina) oziroma 565 litrov (karavan) prtljage.
slika
Ni še jasno, če bo audi A7 na voljo tudi kot limuzina z nizko streho sportback, vendar se to skoraj gotovo ne bo zgodilo. V vsakem primeru bo novi audi A7 na voljo proti koncu leta, verjetno za malenkost več kot stane aktualni A6, ki ga dobite za najmanj 54.338 EUR, oziroma najmanj 57.108, če kupujete karavan.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

A7 avant testirajo pri -32 °C

Zadnji novi audi z motorjem na notranje zgorevanje bo prispel leta 2026, že letos pa pričakujemo novi audi A7 avant.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc