Prvi popolnoma električen Mercedes-Maybach je EQS, ki bo primarno najbolj zanimal Kitajce in Američane. V drobovju se skriva enaka platforma EV2, ki podlaga tudi modele mercedes-benz EQE in EQS, v primeru ekstremno prestižnega EQS pa služi kot dom dvema elektromotorjema, ki skupaj proizvedeta 484 kW (658 KM) sistemske moči in 950 Nm navora. Baterijski sklop sicer neto ponudi 107 kWh elektrike, kar bi lahko bilo dovolj za do 600 kilometrov vožnje po WLTP, baterijo pa bo mogoče polniti z največ 200 kW preko enosmernega toka. Kakšna je sicer teža dragega behemota še sicer ni jasno, neuradno malenkost manj kot tri tone, kljub temu pa se lahko do 100 km/h požene v 4,4 sekunde.
slika
Zaradi zagotavljanja izkušnje pretiranega udobja, so inženirji dodobra izpopolnili sam električen pogon, da je v kabini med vožnje kar se da tiho. To so ustvarili tudi s pomočjo dodatne zvočne zatesnitve kabine, drugačnih obrob steklenih površin in še z možnostjo, da se zadnji elektromotor odklopi med jadranjem, kar zagotavlja manj vibracij in hrupa. Seveda premore maybach EQS tudi štirikolesno krmiljenje, pri čemer se ob doplačilu lahko zadnji kolesi obrneta do 10 stopinj v nasprotno smer sprednjih koles, zaradi česar se drastično zmanjša obračalni krog, takisto pa je na voljo tudi napredno in prilagodljivo zračno vzmetenje, ki konstantno spreminja trdoto blažilnikov za čim bolj udobno vožnjo.
slika
Oblikovno ni nekih drastičnih sprememb v primerjavi z mercedes-benzom EQS, vsekakor pa ima maybach EQS vizualno bolj prefinjeno zunanjost, drugačno interpretacijo maske, tudi možnost dvobarvne zunanjosti in nekaterih drugih opcij, ki sicer pri klasičnem EQS niso na voljo. Platišča bodo v diagonalo merila ali 21 ali 22 palcev.
slika
Kabina je podobna kot pri klasičnih modelih EQE in EQS, torej je na sredini armature kar 17,7-palčni zaslon na dotik, pri čemer je lahko dodaten zaslon ob doplačilu tudi pred sovoznikom. Drugačna pa je vsekakor zadnja polica, ki je edinstvena pri maybach EQS, saj klasični EQS premore rolo, ki ločuje kabino in prtljažni prostor. Materiali v notranjosti so ekstremno sofisticirani, prefinjeni in tudi dragi, zato bo vstopni model stal okoli 290 tisoč evrov, ko pripelje proti koncu leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Mercedes-maybach EQS

Mercedes-Maybach je pokazal svoj najnovejši avtomobil na elektriko, EQS. Slednji se bo ponašal s pretiranim prestižen, sofisticiranimi materiali in predvsem z visoko vstopno ceno. Okoli 290 tisoč evrov.

Beri dalje
Inteligentna uporaba cestnih robnikov
NOVICE
Inteligentna uporaba cestnih robnikov
Rheinmetall AG & TankE GmbH
Iztok Krajnc
Se Evropa poslavlja od plinsko gnanih vozil?
NOVICE
Se Evropa poslavlja od plinsko gnanih vozil?
ADAC
Iztok Krajnc
Elektrifikacija za velar!
NOVICE
Elektrifikacija za velar!
Range rover velar EV
Iztok Krajnc
Za avanture!
NOVICE
Za avanture!
Nissan X-trail N-Trek
Iztok Krajnc
Bolj drzen izgled za več moči
NOVICE
Bolj drzen izgled za več moči
Cupra formentor
Iztok Krajnc
Bo EQC SUV postal GLC EV?
NOVICE
Bo EQC SUV postal GLC EV?
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Točno takšen kot koncept!
NOVICE
Točno takšen kot koncept!
Renault 5 roland-garros
Iztok Krajnc
Predogled elektromobilnosti v prihodnosti
NOVICE
Predogled elektromobilnosti v prihodnosti
Volkswagen ID. code concept
Iztok Krajnc
Druga osvežitev za velik GLS
NOVICE
Druga osvežitev za velik GLS
Mercedes-benz GLS
Iztok Krajnc
Dva električna posebneža
NOVICE
Dva električna posebneža
Toyota bZ3C in bZ3X
Iztok Krajnc