Prvi popolnoma električen Mercedes-Maybach je EQS, ki bo primarno najbolj zanimal Kitajce in Američane. V drobovju se skriva enaka platforma EV2, ki podlaga tudi modele mercedes-benz EQE in EQS, v primeru ekstremno prestižnega EQS pa služi kot dom dvema elektromotorjema, ki skupaj proizvedeta 484 kW (658 KM) sistemske moči in 950 Nm navora. Baterijski sklop sicer neto ponudi 107 kWh elektrike, kar bi lahko bilo dovolj za do 600 kilometrov vožnje po WLTP, baterijo pa bo mogoče polniti z največ 200 kW preko enosmernega toka. Kakšna je sicer teža dragega behemota še sicer ni jasno, neuradno malenkost manj kot tri tone, kljub temu pa se lahko do 100 km/h požene v 4,4 sekunde.
slika
Zaradi zagotavljanja izkušnje pretiranega udobja, so inženirji dodobra izpopolnili sam električen pogon, da je v kabini med vožnje kar se da tiho. To so ustvarili tudi s pomočjo dodatne zvočne zatesnitve kabine, drugačnih obrob steklenih površin in še z možnostjo, da se zadnji elektromotor odklopi med jadranjem, kar zagotavlja manj vibracij in hrupa. Seveda premore maybach EQS tudi štirikolesno krmiljenje, pri čemer se ob doplačilu lahko zadnji kolesi obrneta do 10 stopinj v nasprotno smer sprednjih koles, zaradi česar se drastično zmanjša obračalni krog, takisto pa je na voljo tudi napredno in prilagodljivo zračno vzmetenje, ki konstantno spreminja trdoto blažilnikov za čim bolj udobno vožnjo.
slika
Oblikovno ni nekih drastičnih sprememb v primerjavi z mercedes-benzom EQS, vsekakor pa ima maybach EQS vizualno bolj prefinjeno zunanjost, drugačno interpretacijo maske, tudi možnost dvobarvne zunanjosti in nekaterih drugih opcij, ki sicer pri klasičnem EQS niso na voljo. Platišča bodo v diagonalo merila ali 21 ali 22 palcev.
slika
Kabina je podobna kot pri klasičnih modelih EQE in EQS, torej je na sredini armature kar 17,7-palčni zaslon na dotik, pri čemer je lahko dodaten zaslon ob doplačilu tudi pred sovoznikom. Drugačna pa je vsekakor zadnja polica, ki je edinstvena pri maybach EQS, saj klasični EQS premore rolo, ki ločuje kabino in prtljažni prostor. Materiali v notranjosti so ekstremno sofisticirani, prefinjeni in tudi dragi, zato bo vstopni model stal okoli 290 tisoč evrov, ko pripelje proti koncu leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Mercedes-maybach EQS

Mercedes-Maybach je pokazal svoj najnovejši avtomobil na elektriko, EQS. Slednji se bo ponašal s pretiranim prestižen, sofisticiranimi materiali in predvsem z visoko vstopno ceno. Okoli 290 tisoč evrov.

Beri dalje
Električni GLC kmalu med nami
NOVICE
Električni GLC kmalu med nami
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Poleti že s svežim obrazom
NOVICE
Poleti že s svežim obrazom
Toyota corolla cross
Iztok Krajnc
150 milijonov avtomobilov
NOVICE
150 milijonov avtomobilov
Toyota
Iztok Krajnc
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
NOVICE
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
Volkswagen ID.3 GTI
Iztok Krajnc
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc