Škoda octavia je najbolje prodajan model znamke, zato je pomembno, da venomer ostaja svež in zanimiv za stranke. Trenutno je octavia na voljo v četrti generaciji, ki so jo nedavno posodobili, tudi poslej pa bo na voljo tako kot karavan kot petvratna limuzina. Osvežena octavia bo na voljo s številnimi novimi tehnologijami in trajnostnimi materiali, v prvi vrsti pa z osveženim izgledom, ki je avtomobil podaljšal za 9 milimetrov. Za to sta seveda kriva drugače oblikovana odbijača, octavia pa ima zdaj tudi malenkost spremenjeno masko, ki se lepše zliva s sprednjimi lučmi. Slednje imajo na voljo tudi matrično led-tehnologijo, prav tako so led diode tudi v zadnjih lučeh.
slika
Pri vseh izdajah bodo vozniku na voljo digitalni merilniki na vsaj 10-palčnem zaslonu, seveda pa bo za večji zaslon z bolj detajlnimi merilniki še vedno mogoče doplačati. 10-palčni zaslon za multimedijo je mogoče zamenjati s 13-palčnim, USB vhodi pa so zdaj vsi tipa C in omogočajo zmogljivejše polnjenje. Poleg tega bo multimedijski sistem deloval hitreje in bo imel še več funkcij, izboljšano postavitev bližnjic in integracijo umetne inteligence z uporabo Chat GPT. Poleg tega so inženirji nadgradili varnostne sisteme in izboljšali sistem enostavnega vstopanja in izstopanja iz avtomobila s prepoznavo pametnega ključa, ki bo odslej odklenil avtomobil, ko boste pristopili, takisto samodejno zaklenil, ko se boste oddaljili. V notranjosti bo zdaj več recikliranih materialov, usnje pa so trajnostno obdelali. Še več, tudi pametne rešitve ’simply clever’ so zdaj iz trajnostnih materialov, torej strgalo za led in dežnik. Kupci karavanov bodo navdušeni še nad novim rolojem, ki se samodejno zloži ob odprtju prtljažnika, podobno kot se je pri nekaterih volkswagnih in audijih že dve desetletji nazaj.
slika
Vstopni model bo premikal samo še 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo ponudil ali 85 kW (115 KM) ali 110 kW (150 KM), v obeh primerih pa bo učinkovitost povečana zaradi blagohibridnega pogonskega sklopa. 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik bo ponudil 150 kW (204 KM) moči, 2,0-litrski turbodizel pa ali 85 kW (115 KM) ali 110 kW (150 KM). Vse različice bodo dobile sedemstopenjski robotiziran menjalnik, razen vstopni bencinska in dizelska, izdaja RS pa bo premogla že 195 kW (265 KM) moči. Octavia s priključnohibridnim pogonom ne bo na voljo, vstopni model pa bo stal dobrih 24 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nadgradnja uspešnega modela

Pri Škodi so nedavno pokazali osveženi model octavia, ki se po nadgradnji ponaša z osveženim izgledom in novimi tehnologijami.

 

 

 

Beri dalje
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc
Divji električni bojevnik
NOVICE
Divji električni bojevnik
Opel frontera gravel
Iztok Krajnc
Zbogom, MX-30 BEV!
NOVICE
Zbogom, MX-30 BEV!
Mazda MX-30 BEV
Iztok Krajnc
Ogromne novosti
NOVICE
Ogromne novosti
Mercedes-AMG S 63
Iztok Krajnc