Pri Volkswagnu so se že pred časom odločili, da bo oznaka GTX naznanjala povečano moč njihovih električnih avtomobilov. Pri modelu ID.3 pa GTX vseeno pomeni nekaj več, saj takšen ID.3 ponudi 240 kW (326 KM) moči in 565 Nm navora, če se kupec odloči za dodaten paket performance, sicer je na voljo 210 kW (286 KM) moči. Slednja se v vsakem primeru prenaša na zadnji kolesi, ID.3 GTX performance pa se za delovanje zanaša na novo in večjo baterijo, ki pospravi 79 kWh elektrike, kar vsaj na papirju omogoča vožnjo do 600 kilometrov daleč (WLTP). ID.3 GTX performance se lahko do 100 km/h požene v 5,6 sekunde, hitrost pa so omejili na 200 km/h.
slika
Seveda obstajajo električni avtomobili, ki ponudijo še več moči, vendar povečana moč ne pomeni nujno zabave pri vožnji med ovinki. Zato so inženirji pri ID.3 GTX zmanjšali oddaljenost od tal za 1 cm spredaj in 1,5 cm zadaj, prav tako zadaj še prilagodljivi blažilniki, katerim je mogoče spreminjati trdoto glede na izbran vozni program, takisto preko dodatnih drsnikov, podobno kot v trenutnem volkswagnu golf GTI clubsport. Seveda so bolj športno nastavili še krmilni mehanizem in na avto namestili širše pnevmatike, ki so na 20-palčnih platiščih. Po drugi strani niso Nemci omenili nobenega dodatnega programa, ki bi omogočal kontrolirano drsenje, saj gre za avtomobil s pogonom na zadnji kolesi.
slika
Oblikovno ni drastičnih sprememb, samo bolj dinamično so zašiljeni dodatki zunaj, takisto odbijača, poleg tega pa so na voljo še dodatni napisi GTX. Prav tako imata ID.3 GTX in ID.3 GTX performance dostop do posebne barvne pakete, ki ostalim izdajam ni na voljo, vedno pa je avtomobil obut v 20-palčna platišča. V notranjosti sta športna sedeža spredaj, enaka kot v prej omenjenem golfu GTI clubsport, le da je na njih recikliran material Dynamica. Črno-rdeča tema se nadaljuje na armaturni plošči in na vratnih oblogah, vsaj prvi primerki pa še ne bodo na voljo z najnovejšim in največjim multimedijskim zaslonom, saj bo slednji v diagonalo meril 'samo' 12 palcev, večji bo na voljo jeseni. Vstopni volkswagen ID.3 GTX bo stal nekaj več kot 50 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Je to električni GTI?

Nemci so pokazali najbolj nabrito različico električnega avtomobila ID.3, ki nosi dodatno oznako GTX in vso moč prenaša na zadnji kolesi.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc