Mogoče se res sliši slabo, da ima mercedes-AMG GT 43 pol manj valjev kot zmogljivejši brat AMG GT 63, vendar kljub temu ne premore malo moči. 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik namreč proizvede kar 310 kW (421 KM) moči in 500 Nm navora, vsa moč pa se preko samodejnega menjalnika MCT z devetimi stopnjami prenaša na zadnji kolesi. Tako se lahko mercedes-AMG GT 43 do 100 km/h požene v 4,6 sekunde, hitrost pa je elektronsko omejena na 280 km/h.
slika
Enak motor je sicer na voljo tudi v mercedes-benzu A 45 S, ima pa AMG GT 43 še električni turbopolnilnik, torej tehnologijo, ki so jo inženirji razvili za dirkalnike Formule 1. Kako deluje? Turbina se za delovanje zanaša na manjši elektromotor, ki ohranja turbino v pogonu in vzdržuje polnilni tlak tudi med vožnjo pri majhnih obratih, posledično pa je zmanjšana 'turbo luknja' in povečana odzivnost motorja že pri manjših hitrostih. Takšen električni turbopolnilnik je mogoč tudi zaradi 48-voltnega električnega sistema, ki še dodatno napaja zaganjalnik oziroma generator, slednji pa v kratkih časovnih intervalih zagotavlja še dodatnih 10 kW (14 KM) moči. In ne samo to, posledično je bolj elegantno ugašanje in zaganjanje motorja pri rdeči luči, daljše je obdobje ugasnjenega motorja me funkcijo start-stop, takisto je vsesplošno manjša povprečna poraba goriva, tudi zaradi bolj učinkovite rekuperacije zavorne moči in podaljšane možnosti jadranja.
slika
Oblikovalci so želeli AMG GT 43 narediti vizualno manj agresiven in bolj eleganten, zato so blatniki spredaj in zadaj manj napihnjeni. Prav tako imajo zračniki na sprednjem odbijaču drugačno obliko, tudi zadnji odbijač je malenkostno drugačen, izpušne cevi pa so okrogle in ne trapezoidne oblike kot pri različicah z motorjem V8. Kljub temu je seveda na voljo aktivna maska, ki lahko zmanjšuje upor ali poveča dovod zraka za izboljšano hlajenje motorja, na zadku je še električno nastavljiv spojler, AMG GT 43 pa je lahko obut v platišča velikosti od 19 do 21 palcev. V primerjavi z bolj zmogljivim bratom AMG GT je seveda seznam osnovne opreme bolj skop, tudi prilagodljivi blažilniki so na seznamu dodatne opreme.
slika
V notranjosti ni revolucije, veliko je dodatkov AMG, pred voznikom so digitalni merilniki in še 11,9-palčni zaslon na dotik z najnovejšo izdajo multimedijskega sistema MBUX na armaturni plošči. Cene zaenkrat še niso znane, bo pa mercedes-AMG GT 43 vsekakor bistveno cenejši od izdaje AMG GT 63 4matic+, ki vas pri nas olajša za najmanj 213.400 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Tokrat tudi z dvolitrskim štirivaljnikom

Nemci so lansko leto v boj proti porscheju 911 pognali mercedes-AMG GT, takrat s turbobencinskim motorjem V8. Šibkejša izdaja AMG GT 43 ima štiri valje manj.

Beri dalje
Takšna bo puma na elektriko
NOVICE
Takšna bo puma na elektriko
Ford puma electric
Iztok Krajnc
100 let prvega nemškega tekočega traka
NOVICE
100 let prvega nemškega tekočega traka
Opel
Iztok Krajnc
Na voljo že to poletje!
NOVICE
Na voljo že to poletje!
Volkswagen california
Iztok Krajnc
M5 bo imel 750 ‘konjev’!
NOVICE
M5 bo imel 750 ‘konjev’!
BMW M5
Iztok Krajnc
S šestimi valji in zgoraj brez
NOVICE
S šestimi valji in zgoraj brez
Mercedes-AMG CLE 53 cabriolet 4matic+
Iztok Krajnc
Renaultov družinski hibrid
NOVICE
Renaultov družinski hibrid
Renault symbioz
Iztok Krajnc
Kia bo imela poltovornjak!
NOVICE
Kia bo imela poltovornjak!
Kia tasman
Iztok Krajnc
Inteligentna uporaba cestnih robnikov
NOVICE
Inteligentna uporaba cestnih robnikov
Rheinmetall AG & TankE GmbH
Iztok Krajnc
Se Evropa poslavlja od plinsko gnanih vozil?
NOVICE
Se Evropa poslavlja od plinsko gnanih vozil?
ADAC
Iztok Krajnc
Elektrifikacija za velar!
NOVICE
Elektrifikacija za velar!
Range rover velar EV
Iztok Krajnc