Mogoče se res sliši slabo, da ima mercedes-AMG GT 43 pol manj valjev kot zmogljivejši brat AMG GT 63, vendar kljub temu ne premore malo moči. 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik namreč proizvede kar 310 kW (421 KM) moči in 500 Nm navora, vsa moč pa se preko samodejnega menjalnika MCT z devetimi stopnjami prenaša na zadnji kolesi. Tako se lahko mercedes-AMG GT 43 do 100 km/h požene v 4,6 sekunde, hitrost pa je elektronsko omejena na 280 km/h.
slika
Enak motor je sicer na voljo tudi v mercedes-benzu A 45 S, ima pa AMG GT 43 še električni turbopolnilnik, torej tehnologijo, ki so jo inženirji razvili za dirkalnike Formule 1. Kako deluje? Turbina se za delovanje zanaša na manjši elektromotor, ki ohranja turbino v pogonu in vzdržuje polnilni tlak tudi med vožnjo pri majhnih obratih, posledično pa je zmanjšana 'turbo luknja' in povečana odzivnost motorja že pri manjših hitrostih. Takšen električni turbopolnilnik je mogoč tudi zaradi 48-voltnega električnega sistema, ki še dodatno napaja zaganjalnik oziroma generator, slednji pa v kratkih časovnih intervalih zagotavlja še dodatnih 10 kW (14 KM) moči. In ne samo to, posledično je bolj elegantno ugašanje in zaganjanje motorja pri rdeči luči, daljše je obdobje ugasnjenega motorja me funkcijo start-stop, takisto je vsesplošno manjša povprečna poraba goriva, tudi zaradi bolj učinkovite rekuperacije zavorne moči in podaljšane možnosti jadranja.
slika
Oblikovalci so želeli AMG GT 43 narediti vizualno manj agresiven in bolj eleganten, zato so blatniki spredaj in zadaj manj napihnjeni. Prav tako imajo zračniki na sprednjem odbijaču drugačno obliko, tudi zadnji odbijač je malenkostno drugačen, izpušne cevi pa so okrogle in ne trapezoidne oblike kot pri različicah z motorjem V8. Kljub temu je seveda na voljo aktivna maska, ki lahko zmanjšuje upor ali poveča dovod zraka za izboljšano hlajenje motorja, na zadku je še električno nastavljiv spojler, AMG GT 43 pa je lahko obut v platišča velikosti od 19 do 21 palcev. V primerjavi z bolj zmogljivim bratom AMG GT je seveda seznam osnovne opreme bolj skop, tudi prilagodljivi blažilniki so na seznamu dodatne opreme.
slika
V notranjosti ni revolucije, veliko je dodatkov AMG, pred voznikom so digitalni merilniki in še 11,9-palčni zaslon na dotik z najnovejšo izdajo multimedijskega sistema MBUX na armaturni plošči. Cene zaenkrat še niso znane, bo pa mercedes-AMG GT 43 vsekakor bistveno cenejši od izdaje AMG GT 63 4matic+, ki vas pri nas olajša za najmanj 213.400 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Tokrat tudi z dvolitrskim štirivaljnikom

Nemci so lansko leto v boj proti porscheju 911 pognali mercedes-AMG GT, takrat s turbobencinskim motorjem V8. Šibkejša izdaja AMG GT 43 ima štiri valje manj.

Beri dalje
Ogromno električne moči
NOVICE
Ogromno električne moči
Audi S6 in RS 6
Iztok Krajnc
Vsi že imajo svojega lastnika
NOVICE
Vsi že imajo svojega lastnika
Lamborghini huracan sterrato all-terrain
Iztok Krajnc
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
NOVICE
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
Smart #5
Iztok Krajnc
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc