Za nastanek tega rahlo nenavadnega upa iz kategorije L5e je zaslužno nemško podjetje Geparda. Konstrukcijski princip, ki so ga Nemci uporabili ob snovanju takšnega upa, ki na prvi pogled daje občutek, da je pred vami trikolesnik (zakonsko gledano, čeprav ima vozilo v resnici 4 kolesa …), obuja spomin na slavno BMW-jevo isetto, ki predstavlja bavarski licenčni izdelek italijanske znamke ISO.
slika
Najvažnejši sestavni del, ki bo rabljenega 3-vratnega upa spremenil v nemško 'Gepardo', se nahaja pod zadkom, ker ima trikolesni up drugačno zadnjo premo, ki jo sestavljata dva skupaj postavljena kolesa. Drugačen je tudi prednji stabilizator in pa par zadnjih blažilnikov. Ob tem so Nemci lahko obdržali vse tovarniško vgrajene sisteme (ABS, ESP in ASR) za zagotavljanje večje varnosti potnikov in neproblematične cestne lege vozila, podobno je tudi z varnostno ter s komfortno opremo, ki po predelavi ostaja nespremenjena. Precej bolj slaboten kot pri serijskem upu pa je vgrajeni pogonski sklop, ker Nemci ob predelavi zadušijo moč pri znamki Volkswagen vgrajenega 1,0-litrskega bencinskega motorja na 15 kW / 20 KM (povprečna poraba goriva: 4,9 litra na 100 km). Zato lahko takšen up doseže samo največjo hitrost 110 km/h. Zaradi vsega tega je ta avtomobil, ki po predelavi pristane v kategoriji L5e, povsem primeren za mladoletne voznike (od 16 do 18 let).
slika
Za takšnega upa z neto maso v območju 908 kilogramov (največja dovoljena skupna masa: 1330 kg) bo nemški kupec odštel približno 20.000 evrov, ker Nemci ne predelujejo novih avtomobilov, temveč tri do štiri leta stara rabljena vozila. Če ima kupec lastno donatorsko vozilo, bo predelava občutno cenejša. Nemci so ob predstavitvi povedali tudi to, da električno gnanega upa ne morejo predelati v trikolesnika, ker potem v vozilu ni prostora za vgrajeni paket električnih akumulatorjev.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hendikepirani ‘gepard’

Iz Nemčije prihaja novica o nenavadni predelavi nekoč najmanjšega serijskega volkswagna up, ki bo na voljo nemškim mladoletnim voznikom, ki so dopolnili najmanj 16 let.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc