Japonci so novo mazdo EZ-6 razvili skupaj s kitajskim partnerjem, novinec pa ne predstavlja nujno predogleda modela, ki ga bomo dobili tudi v Evropo. V vsakem primeru pa lahko vidimo novo oblikovno smer, na podlagi katere bodo izdelani prihodnji modeli znamke Mazda. EZ-6 je dolg več kot 4,9 metra in je širok skoraj 1,9 metra, kar bo vsekakor všeč Kitajcem, ki imajo radi veliko prostora za noge na zadnji klopi. Vsi primerki mazde EZ-6 bodo imeli pogon na zadnji kolesi, za premikanje pa bo skrbel ali priključnohibridni ali električni pogonski sklop, ki bo tehnološko enak tistim v kitajskih avtomobilih znamke Changan. Točnih podrobnosti o pogonskih sklopih sicer nimamo, so pa Japonci navedli, da bo mazda EZ-6 z električnim pogonom lahko prevozila do največ 600 kilometrov, s priključnohibridnim pa že kar 985 kilometrov. Za razliko od Evrope je na Kitajskem zelo pogosto, da imajo priključnohibridni avtomobili zelo velike baterije in posledično precej večji električni doseg. To seveda pomeni, da so avtomobili tudi težji, kar lahko vpliva na vodljivost in vsesplošno učinkovitost, vendar so pri Mazdi zagotovili, da ima mazda EZ-6 kljub teži baterije še vedno nekaj ostre dinamike, ki jo pričakujemo od njihovih avtomobilov. Še več, potrdili so razporeditev teže 50:50.
slika
Za Kitajskem modele je sicer značilno, da so napolnjeni z zabavnimi tehnologijami in zvrhano mero udobja, zato je na armaturni plošči velik osrednji zaslon na dotik, ki je precej večji od Mazdinih japonskih ali evropskih modelov. Prav tako je oblika avtomobila velika sprememba za Mazdin oblikovalski jezik, ki zdaj predvideva ostre zunanje elemente, ozke LED luči in dodatno osvetlitev tako na maski kot na prtljažnih vratih. Prav tako je na zadnjih vratih še električno pomičen spojler.
slika
Čeprav vam je mazda EZ-6 verjetno všeč, avtomobila v Evropi verjetno ne bomo videli, lahko pa služi kot predogled morebitnega novega modela, ki bo na naše ceste zapeljal v prihodnjih letih. Zahvalimo se lahko priljubljenosti dražjih modelov, kot je na primer CX-60, zaradi katerega se je v Japonsko malho nateklo dovolj denarja, da že razvijajo elegantno štirivratno limuzino na osnovi enake platforme s pogonom na zadnji kolesi, ki bo na cestah v Evropi verjetno enkrat po letu 2026.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nova limuzina za Kitajce

Pri Mazdi so pokazali novo limuzino EZ-6, ki bo namenjena samo Kitajcem. Na voljo bo s priključnohibridnim ali električnim pogonom.

Beri dalje
Popravki za najbolje prodajanega
NOVICE
Popravki za najbolje prodajanega
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Primerjava stroškov različnih pogonov
NOVICE
Primerjava stroškov različnih pogonov
ADAC
Iztok Krajnc
120. obletnica dezéna
NOVICE
120. obletnica dezéna
Continental
Iztok Krajnc
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc