Japonci so novo mazdo EZ-6 razvili skupaj s kitajskim partnerjem, novinec pa ne predstavlja nujno predogleda modela, ki ga bomo dobili tudi v Evropo. V vsakem primeru pa lahko vidimo novo oblikovno smer, na podlagi katere bodo izdelani prihodnji modeli znamke Mazda. EZ-6 je dolg več kot 4,9 metra in je širok skoraj 1,9 metra, kar bo vsekakor všeč Kitajcem, ki imajo radi veliko prostora za noge na zadnji klopi. Vsi primerki mazde EZ-6 bodo imeli pogon na zadnji kolesi, za premikanje pa bo skrbel ali priključnohibridni ali električni pogonski sklop, ki bo tehnološko enak tistim v kitajskih avtomobilih znamke Changan. Točnih podrobnosti o pogonskih sklopih sicer nimamo, so pa Japonci navedli, da bo mazda EZ-6 z električnim pogonom lahko prevozila do največ 600 kilometrov, s priključnohibridnim pa že kar 985 kilometrov. Za razliko od Evrope je na Kitajskem zelo pogosto, da imajo priključnohibridni avtomobili zelo velike baterije in posledično precej večji električni doseg. To seveda pomeni, da so avtomobili tudi težji, kar lahko vpliva na vodljivost in vsesplošno učinkovitost, vendar so pri Mazdi zagotovili, da ima mazda EZ-6 kljub teži baterije še vedno nekaj ostre dinamike, ki jo pričakujemo od njihovih avtomobilov. Še več, potrdili so razporeditev teže 50:50.
slika
Za Kitajskem modele je sicer značilno, da so napolnjeni z zabavnimi tehnologijami in zvrhano mero udobja, zato je na armaturni plošči velik osrednji zaslon na dotik, ki je precej večji od Mazdinih japonskih ali evropskih modelov. Prav tako je oblika avtomobila velika sprememba za Mazdin oblikovalski jezik, ki zdaj predvideva ostre zunanje elemente, ozke LED luči in dodatno osvetlitev tako na maski kot na prtljažnih vratih. Prav tako je na zadnjih vratih še električno pomičen spojler.
slika
Čeprav vam je mazda EZ-6 verjetno všeč, avtomobila v Evropi verjetno ne bomo videli, lahko pa služi kot predogled morebitnega novega modela, ki bo na naše ceste zapeljal v prihodnjih letih. Zahvalimo se lahko priljubljenosti dražjih modelov, kot je na primer CX-60, zaradi katerega se je v Japonsko malho nateklo dovolj denarja, da že razvijajo elegantno štirivratno limuzino na osnovi enake platforme s pogonom na zadnji kolesi, ki bo na cestah v Evropi verjetno enkrat po letu 2026.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nova limuzina za Kitajce

Pri Mazdi so pokazali novo limuzino EZ-6, ki bo namenjena samo Kitajcem. Na voljo bo s priključnohibridnim ali električnim pogonom.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc