Pri Mazdi so pokazali novo limuzino EZ-6, ki bo namenjena samo Kitajcem. Na voljo bo s priključnohibridnim ali električnim pogonom.
Japonci so novo mazdo EZ-6 razvili skupaj s kitajskim partnerjem, novinec pa ne predstavlja nujno predogleda modela, ki ga bomo dobili tudi v Evropo. V vsakem primeru pa lahko vidimo novo oblikovno smer, na podlagi katere bodo izdelani prihodnji modeli znamke Mazda. EZ-6 je dolg več kot 4,9 metra in je širok skoraj 1,9 metra, kar bo vsekakor všeč Kitajcem, ki imajo radi veliko prostora za noge na zadnji klopi. Vsi primerki mazde EZ-6 bodo imeli pogon na zadnji kolesi, za premikanje pa bo skrbel ali priključnohibridni ali električni pogonski sklop, ki bo tehnološko enak tistim v kitajskih avtomobilih znamke Changan. Točnih podrobnosti o pogonskih sklopih sicer nimamo, so pa Japonci navedli, da bo mazda EZ-6 z električnim pogonom lahko prevozila do največ 600 kilometrov, s priključnohibridnim pa že kar 985 kilometrov. Za razliko od Evrope je na Kitajskem zelo pogosto, da imajo priključnohibridni avtomobili zelo velike baterije in posledično precej večji električni doseg. To seveda pomeni, da so avtomobili tudi težji, kar lahko vpliva na vodljivost in vsesplošno učinkovitost, vendar so pri Mazdi zagotovili, da ima mazda EZ-6 kljub teži baterije še vedno nekaj ostre dinamike, ki jo pričakujemo od njihovih avtomobilov. Še več, potrdili so razporeditev teže 50:50.
Za Kitajskem modele je sicer značilno, da so napolnjeni z zabavnimi tehnologijami in zvrhano mero udobja, zato je na armaturni plošči velik osrednji zaslon na dotik, ki je precej večji od Mazdinih japonskih ali evropskih modelov. Prav tako je oblika avtomobila velika sprememba za Mazdin oblikovalski jezik, ki zdaj predvideva ostre zunanje elemente, ozke LED luči in dodatno osvetlitev tako na maski kot na prtljažnih vratih. Prav tako je na zadnjih vratih še električno pomičen spojler.
Čeprav vam je mazda EZ-6 verjetno všeč, avtomobila v Evropi verjetno ne bomo videli, lahko pa služi kot predogled morebitnega novega modela, ki bo na naše ceste zapeljal v prihodnjih letih. Zahvalimo se lahko priljubljenosti dražjih modelov, kot je na primer CX-60, zaradi katerega se je v Japonsko malho nateklo dovolj denarja, da že razvijajo elegantno štirivratno limuzino na osnovi enake platforme s pogonom na zadnji kolesi, ki bo na cestah v Evropi verjetno enkrat po letu 2026.
Nova limuzina za Kitajce
Beri dalje