Medtem ko bo slabo vreme ob kombinaciji z večjo količino padavin v obliki dežja pri večini voznikov konvencionalno (fosilno) gnanih avtomobilov povzročilo predvsem slabo voljo, imajo vozniki električnih avtomobilov v takšnih vremenskih pogojih razlog za še dodatno skrb, ker so francoski kolegi ob nedavno izvedenih testih različnih električnih avtomobilov ugotovili, da lahko solidno odmerjena količina dežja med vožnjo avtomobila poskrbi za občuten (-20 % (povprečno)) padec avtonomije. S to ugotovitvijo smo dobili novo potrditev dejstva, ki pravi, da se električni avtomobili lahko dobro obnesejo samo v idealnih, lahko bi rekli 'pravljičnih' voznih razmerah, ko jim ni prevroče ali premrzlo, poleg tega vemo tudi to, da jim najbolj diši vožnja po ravnicah.
slika
Sedaj so nam francoski kolegi razkrili še eno slabost te pogonske filozofije, ki se dejansko obnese samo ob vožnjah na krajših razdaljah, odnosno v urbanem okolju. Francozi pravijo, da bo vožnja po mokri vozni podlagi povzročila večje trenje, ker morajo pnevmatike ob tem iztisniti vodo, ob dežju pa se poslabša tudi aerodinamika vozila, tudi na račun bolj hladnega zraka, ki ima posledično večjo gostoto, ter neogretih pnevmatik. Na vseh izvedenih testih v slabem vremenu so se Francozi vozili s povprečno hitrostjo 110 km/h (priporočena potovalna hitrost za striktno električno gnana vozila je 90 km/h ). Pri vseh testiranih električnih vozilih je ob tem prišlo do drastičnega upada akcijskega radija v območju od 17,3 do 21,9 odstotkov, povedano drugače se je povprečna poraba električne energije pri vseh testiranih električnih vozilih povzdignila za 4 kilovatne ure (na 100 prevoženih kilometrov ). Če ob tem upoštevate še porabljeno električno energijo, ki je potrebna za delovanje brisalcev in delovanja prezračevanja (posledica zarositve) potniške kabine, potem vas ugotovitve francoskih kolegov sploh ne smejo presenetiti. Kaj to pomeni v praksi? Francozi pravijo, da boste zaradi slabega vremena ob vožnji električnega avtomobila lahko izgubili povprečnih 60 kilometrov dosega.
slika
slika
Posted on

Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov

Novinarji francoskega spletnega portala Automobile Propre so odkrili novo slabost električnih avtomobilov, ker se je na njihovih testih  izkazalo, da vam bo vožnja v neugodnih vremenskih razmerah, ki so pospremljene z večjo količino dežja, dodatno oklestila doseg.

 

Beri dalje
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc
Divji električni bojevnik
NOVICE
Divji električni bojevnik
Opel frontera gravel
Iztok Krajnc
Zbogom, MX-30 BEV!
NOVICE
Zbogom, MX-30 BEV!
Mazda MX-30 BEV
Iztok Krajnc
Ogromne novosti
NOVICE
Ogromne novosti
Mercedes-AMG S 63
Iztok Krajnc