Volkswagen golf R vsekakor ostaja najbolj divji golf v ponudbi, golf GTI clubsport pa je najbolj dinamična izdaja s pogonom na sprednji kolesi, ki so jo v osveženi obliki predstavili na nemškem dirkališču Nürburgring. Pod pokrovom motorja je še vedno enak 2,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki da od sebe 221 kW (300 KM) moči in 400 Nm navora, moč pa se na sprednji kolesi prenaša preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami. Seveda ne manjka niti elektronska delna zapora diferenciala spredaj, golf GTI clubsport pa se do 100 km/h požene v 5,6 sekunde in zlahka doseže hitrost 250 km/h, ob doplačilu paketa 'race package' celo 267 km/h.
slika
Na prvo žogo je vse sicer enako kot poprej, vendar so se inženirji tokrat lotili podvozja in njegovih komponent. To vključuje tudi vzmetenje in sistem prilagodljivih blažilnikov, ki lahko prilagodijo trdoto vožnje v 11 različnih stopnjah. Poleg tega je v notranjosti poseben volan, ki ga klasičen GTI nima, takisto so bolj zmogljive zavore. Da lahko nove komponente dobro delujejo skupaj srbi osrednji računalnik, ki budno bdi nad vsemi impulzi, ki jih zagotavljajo številni senzorji vseokrog. V osnovi bo volkswagen golf GTI clubsport obut v 18-palčna platišča, na voljo pa bodo tudi 19-palčna in še posebna kovana enake velikosti, ki bodo zmanjšala nevzmeteno težo, posledično pa se bo avtomobil še bolje peljal med ovinki.
slika
Oblikovno drastičnih sprememb seveda ni, na voljo so bolj ostre luči, spremenjena sta odbijača, drugačne so oznake, v notranjosti pa je nekaj drugačnih elementov, tudi nov 15-palčni zaslon, ki deluje precej bolje kot pretekli multimedijski sistem. Pozno poleti lahko volkswagen golf GTI clubsport pričakujemo tudi pri nas za najmanj 46 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nič več moči za posodobljeni model

Nemci so pokazali osveženi volkswagen golf GTI clubsport, ki ostaja najbolj oster golf s pogonom na sprednji kolesi. Za premikanje bo skrbelo enakih 300 ‘vrancev’.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc