Ta odločitev prvega moža (Wei Jianjun) tega kitajskega industrijskega kolosa, ki je še pred časom napovedoval, da bodo evropski kupci 'stali v vrstah' (visokoleteči cilj v obliki enega milijona prodanih avtomobilov znamk Ora in Wey v letu 2025) za izdelke koncerna GWM, temelji na klavrnih prodajnih rezultatih obeh omenjenih avtomobilskih znamk v Evropi, istočasno so Kitajci povedali tudi to, da posledično ne bodo postavljali nobene tovarne novih vozil v Evropi.
slika
Lani so v koncernu GWM izvozili 316.018 novih avtomobilov po vsem svetu, vendar je do Evrope 'priplavalo' samo približno 6.300 novih avtomobilov. Še v lanskem novembru so Kitajci oglaševali velikopotezno širitev njihove prodajne mreže v državah kot so Španija, Italija, Portugalska, Belgija Luksemburg, Nizozemska, Avstrija, Švica, Danska, Islandija in Bolgarija, sedaj je sanj o velikem uspehu koncerna GWM nepreklicno konec, bodo pa Kitajci kljub temu negovali partnerske vezi s podjetji, ki skrbijo za distribucijo njihovih izdelkov v Veliki Britaniji, Nemčiji, Švedski ter na Irskem.
slika
Kaj je šlo narobe? V prvi vrsti Kitajci pozabljajo, da smo v Evropi tradicionalisti in patrioti, posledično evropski kupci niso najbolj naklonjeni 'no-name' znamkam avtomobilov, ki se ob pomoči 'fejstbuka', instagrama in tik-toka čez noč spremenijo v nekaj 'premijskega' (lep primer tega je znamka Tesla …), kar vozijo samo 'bogovi', ki so najbrž padli na glavo … V ZDA, kjer so kupci precej bolj naklonjeni 'no-name' znamkam (sploh če so avtomobili ob tem bogato opremljeni in imajo sprejemljivo prodajno ceno) lahko v nekem doglednem času doživi uspeh vsaka avtomobilska znamka (lep primer tega sta KIA in Hyundai ter 'nobl' znamke Lexus, Infinity in Acura), v Evropi se te znamke v pogledu prestiža, ki ga imajo uveljavljeni evropski proizvajalci avtomobilov, ne morejo kosati z njimi.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Kitajci so izgubili prvo bitko

28. maja je kitajska korporacija Great Wall Motor (GWM) sporočila, da zapuščajo Evropo. 100 zaposlenih v centrali korporacije, ki se nahaja v Münchnu, bo obdržalo službe do 1. avgusta.

 

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc