Leta 1976 so v Milanu predstavili njihov 'scirocco' v obliki že legendarne in dejansko kompaktne (dolžina vozila v območju štirih metrov …) kupe alfe z oznako alfasud sprint, ki ga je oblikoval svetovno znani Giorgetto Giugiaro (Giugiaro je oblikoval tudi prvotnega scirocca). Ta elegantni 3-vratni milanski predstavnik tedanjih kombikupejev, ki je nastal na tehnološki platformi modela alfasud, je v približno 13. letih proizvodnje pritegnil približno 116.000 kupcev. Prvotne različice tega 2+2 kupeja sta premikala dva bokserska motorja (1,3- in 1,5-litra), kasneje (po izvedenem 'faceliftu' leta 1983) se je v novembru leta 1987 pojavila tudi serijska različica 'Quadrifoglio Verde' z vgrajenim 1,7-litrskim bokserskim pogonskim sklopom, ki je uporabniku ob pomoči klasičnega uplinjača lahko ponudila 118 KM (87 kW) pogonske moči pri 6000 vrtljajih v minuti ter 147 Nm motornega navora.
slika
Ker smo takrat še znali (in hoteli) izdelovati lahke avtomobile ima takšna alfa precej manjšo maso (neto masa: 930 kg) od današnjih odlično rejenih kupejev, temu primerne pa so tudi njene zmogljivosti (0-100 km/h: 8,5 sekunde, končna hitrost: 196 km/h). Sedaj je pred nami izdelek portugalske tuning delavnice Alma, kjer se sicer ukvarjajo tudi z restavriranjem in predelavami ostalih klasičnih alf. Portugalci so za inspiracijo ob razvoju njihovega sprinta uporabili prototipni sprint 6C, ki se je lahko pohvalil z zadaj sredinsko nameščenim pogonskim sklopom iz alfette GTV 2,5 V6 (118 kW / 158 KM), ki je v obeh prototipnih alfah premikal samo zadnji kolesni par. Alma sprint se lahko pohvali z bolj dinamično podobo alfasuda sprint 6C, vendar Portugalci ob tem niso posnemali njene pogonske filozofije. Namesto tega so raje povrtali obstoječi 1,7-litrski bokserski motor na 1,8 litra in ga opremili s parom dvojnih uplinjačev znamke Dellorto.
slika
Po zaslugi dodatnih posegov v motorju lahko pogonski sklop v portugalskem sprintu, ki bo nastal v samo dvajsetih primerkih, mobilizira 158 'konj' (118 kW), in to v avtomobilu s prednjim pogonom (posledično je avtomobil spredaj opremljen s Torsen zaporo diferenciala) ter maso v območju 880 kilogramov (sanjska vrednost za današnje 'zavaljene 4-kolesne krave' …), ob povezavi z vgrajenim ročnim 5-stopenjskim menjalnikom. Portugalci ob predstavitvi takšne 'restomod' alfe niso razkrili prodajnih cen, ste pa lahko prepričani, da se od takšnih alf ne bodo ločili za drobiž.
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
Posted on

Poklon legendarnemu prototipu

Leta 1982 so Italijani predstavili prototip, ki naj bi v tedanji reli B skupini zastopal barve znamke Alfa Romeo, vendar so na koncu izdelali samo dva vozna prototipa ‘podivjane’ kupe alfe z oznako alfasud sprint 6C, ki pa nista nikoli tekmovala.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc