Bentley continental GT speed je vsekakor nekaj posebnega, saj se ponaša s priključnohibridnim pogonom, kjer v prvi vrsti za premikanje skrbi turbobencinski motor V8. Zanimivo je, da ima avtomobil v primerjavi s preteklo generacijo kar 70 odstotkov komponent povsem novih, kljub temu pa ostajajo enaka platforma in osnovna zgradba. Povsem nov je seveda pogonski sklop, kjer elektromotor in 4,0-litrski turbobencinski motor V8 ponudita 575 kW (782 KM) sistemske moči in 1000 Nm navora, sicer sam bencinski motor ponudi kar 441 kW (600 KM) moči, elektromotor pa 140 kW (190 KM). To je dovolj, da se lahko bentley continental GT speed do 100 km/h požene v 3,2 sekunde in doseže hitrost kar 335 km/h, kljub temu da tehta kar 2495 kilogramov.
slika
Elektrika za elektromotor je shranjena v baterijskem sklopu za zadnjimi sedeži, ki pospravi 25,9 kWh elektrike, povsem neslišno pa se je mogoče prepeljati do 81 kilometrov daleč. Na žalost je največja moč polnjenja baterije preko izmeničnega toka z močjo 11 kW, vsaj zaenkrat še ni hitrega polnjenja preko enosmernega toka, je pa seveda bentley continental GT speed zdaj bolj učinkovit. Elektromotor pomaga tudi pri bolj optimalnem pospeševanju, predvsem na mestih, kjer bencinskemu motorju in turbopolnilnikom morebiti zmanjka sape, prav tako ni več tehnologije izklapljanja valjev, saj je ob možnosti jadranja na električni pogon pač nepotrebna.
slika
Bentley continental GT speed se lahko pohvali še z blažilniki z dvojnimi ventili, ki so združeni s sistemom zračnega vzmetenja z dvema komorama, kar zagotavlja širši razpon med udobno in dinamično vožnje. Continental GT speed ima še sistem preprečevanja pretiranega nagibanja v ovinkih, elektronsko nadzorovan diferencial, takisto štirikolesno krmiljenje, pri katerem se zadnji kolesi obračata za do 1,5 stopinje. Nepričakovana prednost velike baterija na zadnjem delu avtomobila je ugodna porazdelitev teže 49:51 spredaj-zadaj.
slika
Oblikovno se bentley continental GT speed ne ponaša z drastičnimi novostmi, a hkrati vpeljuje nov oblikovalski jezik znamke. Slednji je kriv za novo obliko okroglih sprednjih luči, ki imajo po novem ’krilca’, malenkost je spremenjena tudi oblika maske, bolj enostavne linije pa krasijo oba odbijača. Na zadku so zaključka izpušnih cevi in luči ovalne oblike, slednje so zdaj deljene, poleg tega pa novinec premore še nova 22-palčna platišča in razširjeno paleto barv.
slika
Nekaj novosti je tudi v notranjosti, kjer je multimedijski sistem prejel novo strojno in programsko opremo, malenkostno so spremenili sredinsko konzolo in predrugačili gumbe. Vse te spremembe so seveda na voljo tudi pri izdaji GTC, torej zgoraj brez, kjer je platnena streha na voljo v kar sedmih barvah, do hitrosti 48 km/h pa se lahko dvigne ali spusti v 19 sekundah. Vstopni bentley continental GT bo stal najmanj 280.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

V 3,2 sekunde do 100 km/h!

Pri Bentleyu so končno pokazali svoj novi continental GT speed, ki se ponaša s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki ponudi kar 782 ’konjev’.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc