Veseli smo, da bo honda prelude na voljo tudi v Evropi. Kot skoraj do konca izdelan koncept so avtomobil predstavili že na lanskoletnem avtomobilskem salonu v Tokiu, tokrat pa so natrosili še nekaj podrobnosti avtomobila, ki bi lahko bil zelo uspešen, kljub temu da je glavnina kupcev v Evropi še vedno ekstremno vzburjena ob pogledu na katerikoli križanec. Rezultat razvoja je precej ambiciozen avtomobil, ki ne obuja samo zelo priljubljenega imena, temveč bi lahko začel pravo revolucijo in novo dobo majhnih, učinkovitih in drznih hibridnih športnih avtomobilov.
slika
Hondini oblikovalci so navdih za novi prelude iskali pri jadralnih letalih, slednja pa imajo dve lastnosti. Po eni strani so zasnovana tako, da letijo čim dlje, po drugi strani pa morajo biti okretna in zmogljiva. Ta dva značaja so inženirji združili tudi v novi hondi prelude, tako da je bo po eni strani učinkovit, po drugi pa okreten, vodljiv in vizualno drzen. Po napovedih avtomobil v živo deluje še bolj drzno in malenkost manj generično kot na fotografijah, predvsem pa navdušijo obraz avtomobila z izrazitim nosom, ozke in drzne luči, takisto linije avtomobila, ki se poklanjajo tako minulim generacijam modela prelude kot drugi generaciji modela NSX.
slika
Na žalost še zdaj ni povsem jasno, kakšen hibridni pogonski sklop bo skrbel za premikanje novinca, bo pa verjetno šlo za sistem e:HEV, ki ga premore tudi novi civic. To pomeni, da bosta 2,0-litrskemu atmosferskemu štirivaljniku pomagala dva elektromotorja, skupno pa bo gotovo na voljo več kot 'samo' vsaj 158 kW (215 KM) sistemske moči in 315 Nm navora, zaradi česar se bo novi prelude do 100 km/h gotovo pognal v dobrih šestih sekundah. Obstaja celo verjetnost, da bi lahko izdelali prelude type R, kjer bi za premikanje skrbel 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 243 kW (330 KM), vendar bodo najprej počakali na prodajne rezultate izdaje s hibridnim pogonom.
slika
Honda prelude bo od modela civic povzela tudi podvozje in vzmetenje, nekatere dele kar od nabrite izdaje type R, seveda pa bodo vse skupaj predelali in nastavili malenkost bolj na udobje. Po potrebi in želji voznika bo lahko manj udobja in več športne trdote, kar namiguje na prisotnost prilagodljivih blažilnikov. Verjetno bo osnovni honda prelude obut v 19-palčna platišča, koncept je sicer premogel 20-palčna, notranjosti pa zaenkrat še niso razkrili. Zaradi nizkega pokrova motorja in visokega vetrobrana bo dobra vidljivost, skoraj gotovo pa bo na voljo prostora za štiri. Honda prelude prihaja v Evropo že prihodnje leto, takrat pa bo vstopni model stal od 40 do 46 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Seksi prelude se vrača v Evropo!

Japonci so strnili glave in napravili dober načrt, ki bi lahko bil kriv za opuščanje ljubezni do križancev in ponovno zaljubljenost v manjše športne avtomobile kot je honda prelude.

 

Beri dalje
Junija že prvi električni AMG?
NOVICE
Junija že prvi električni AMG?
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
NOVICE
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
Mercedes-Benz Nemčija
Iztok Krajnc
Milijonti Q3 v Győru
NOVICE
Milijonti Q3 v Győru
Audi Q3
Iztok Krajnc
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
NOVICE
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
Mercedes-AMG SUV
Iztok Krajnc
Za legendo le najboljše
NOVICE
Za legendo le najboljše
Ford capri
Iztok Krajnc
5 zvezdic na Euro NCAP
NOVICE
5 zvezdic na Euro NCAP
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Plaid po imenu performance
NOVICE
Plaid po imenu performance
Tesla model Y performance
Iztok Krajnc
Tečeta zadnji krog
NOVICE
Tečeta zadnji krog
Porsche boxster in cayman
Iztok Krajnc
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
NOVICE
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
ARI poly
Iztok Krajnc
Strela na štrom!
NOVICE
Strela na štrom!
Tesla model S plaid
Iztok Krajnc