Veseli smo, da so si avtomobilski proizvajalci končno začeli priznavati, da prisilna elektrifikacija ne poteka po načrtih, ki so jih predvideli bruseljski birokrati. Tako so tudi pri Porscheju priznali, da se njihovi električni avtomobili ne prodajajo najbolje, zaradi česar so spremenili prodajne načrte za prihodnja leta. Res je, da v drugi polovici aktualnega desetletja pričakujemo povsem električni cayenne, torej četrto generacijo, poleg slednje pa bodo Nemci še vedno prodajali tudi tretjo generacijo, s klasičnimi motorji na notranje zgorevanje.
slika
To pomeni, da bodo pri Porscheju še vedno nadaljevali z vlaganjem v tehnologije aktualne generacije modela cayenne, posledično pa bo tudi motorna paleta še malenkost bolj učinkovita. Še vedno bodo za premikanje skrbeli tudi motorji V8, na voljo pa bosta tudi hibridni in priključnohibridni pogon. Seveda Nemci ne nameravajo opustiti načrtov za elektrifikacijo, še vedno upajo, da bodo po letu 2030 letno prodali več kot 80 odstotkov električnih avtomobilov, ampak samo v primeru, da bo obstajalo povpraševanje. Trenutni trendi namigujejo, da ne bo tako, poleg tega bodo morali inženirji rešiti še nekaj težav z najnovejšo električno platformo PPE, ki bo podlagala električni porsche cayenne, ki že opravlja prve testne kilometre.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Motorji V8 ostajajo tudi po letu 2030

Porsche cayenne: Pri Porscheju so si končno nalili čistega vina in priznali, da elektrifikacija ne poteka po načrtih. Tako lahko motorje V8 v njihovih avtomobilih pričakujemo tudi po letu 2030.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc