Aston martin valhalla AMR bo premogel enak pogon kot klasična izdaja, torej bo za premikanje skrbel 4,0-litrski turbobencinski motor V8 v tandemu s tremi elektromotorji, skupno pa ne bo na voljo 'samo 699 kW (950 KM) sistemske moči, kot pri klasični izdaji, temveč garantirano več kot 735 kW (1000 KM). Tako bo valhalla AMR lahko dosegel še višje hitrosti od 'samo' 350 km/h, saj bo v osnovi avtomobil zaradi drugačnih materialov lažji in tudi bolj aerodinamičen. Da bo lepše rezal zrak lahko vidimo na tokratnih vohunskih fotografijah, ki so nastale na nemškem dirkališču Nürburgring, seveda pa je treba omeniti, da lahko hibridni pogon moč pošilja na vsa kolesa, po potrebi tudi samo na zadnji dve. Moč se na kolesa prenaša preko robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama in osmimi stopnjami, pri čemer menjalnik nima vzvratne prestave, saj se za ritensko vožnjo uporabljajo samo elektromotorji. Avtomobil premore aktivno vzmetenje in prilagodljive lopute na trebuhu avtomobila, ki skrbijo za zagotavljanje dodatnega podtlaka. Še več, v dirkalnem načinu sistem 'Nexcel sealed oil system' omogoča hitro menjavo olja v samo 90 sekundah.
slika
Dirkalni aston martin valhalla AMR poleg tega premore še ogromno krilo na zadku, poleg tega pa so spremenili praktično vsak panel na vozilu, vključno s sprednjim pokrovom, spremenili so luči, postavitev dvižnih vrat, takisto stranske dovode zraka in celoten zadek. Spremenili so celo obliko zunanjih vzvratnih ogledal, ki bodo na avtomobilu ob pomoči kevlarja ali karbonskih vlaken. Aston martin valhalla AMR lahko pričakujemo pozno prihodnje leto, osnovni model pa bo stal konkretno več kot milijon evrov, verjetno kar poldrugi milijon.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prihaja še ekstremna izdaja

Pri Aston Martinu pripravljajo ekstremno in dirkališčem namenjeno izdajo modela valhalla. Aston martin valhalla AMR prihaja pozno prihodnje leto.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc