Renault master H2-tech prototype je sicer še prototip, vendar so Francozi že naznanili, da bo kmalu umeščen v ponudbo gospodarskih vozil. Vodik sicer ni nekaj novega za dostavnik master, saj je od leta 2022 poganjal že preteklo generacijo. Nova izdaja ima seveda kopico posodobitev, pri čemer so upoštevali uporabnike preteklega masterja na vodik. Tako ima novi renault master H2-tech popolnoma vgrajen vodikov sistem in pogon v platformo vozila, zaradi česar ni okrnjena uporabnost, posledično pa je v največji izdaji mogoče naložiti do 14,8 m3 tovora. Če je master na vodik poprej lahko prevozil do 500 kilometrov, lahko nova izdaja z novimi baterijami in bolj učinkovito vodikovo gorivno celico prevozi do 700 kilometrov, količino goriva in najbolj pomembne informacije o vodikovemu pogonu pa so prikazane v sklopu multimedijskega sistema.
slika
slika
slika
slika
Posted on

700 kilometrov na vodik

Na tokratnem salonu gospodarskih vozil v Hannovru je bil v ospredju vodik. Slednjega za premikanje uporablja tudi prototip velikega dostavnika renault master H2-tech.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc