Volkswagen multivan in california sta že na voljo s priključnohibridnim pogonskim sklopom. Tega so pokazali že septembra na avtomobilskem salonu v Hannovru, zdaj pa smo končno dočakali sveže podrobnosti pogona, ki bo zanimiv za marsikoga. Ker sta oba modela izdelana na platformi MQB evo, so na voljo najnovejše tehnologije, posledično tudi nov priključnohibridni pogon druge generacije, ki ga premore tudi model golf, prav tako pa bosta tako multivan kot california imela še štirikolesni pogon 4motion.
slika
Za premikanje sta tako zadolžena 1,5-litrski turbobencinski motor TSI in dva elektromotorja, baterija pa pospravi 19,7 kWh elektrike. Klasični turbobencinski štirivaljnik ponudi 130 kW (177 KM) moči, elektromotor na sprednji premi še dodatnih 85 kW (115 KM) moči, drugi elektromotor na zadnji premi pa doda še 100 kW (136 KM) moči. Oba motorja sta sinhrona motorja s trajnim magnetom, skupaj pa sistem ponudi kar 180 kW (245 KM) moči in 350 Nm navora, skupno pa je mogoče na elektriko prevoziti 95 kilometrov, če govorimo o modelu multivan, s californio 91. Poleg tega je mogoče samo na elektriko voziti do hitrosti 130 km/h, v hibridnem načinu do 200 km/h.
slika
Zelo pomembno je, da so pri Volkswagnu povečali zmogljivost polnjenja, saj se je pri prvi generaciji baterija polnila z močjo največ 3,6 kW. Moč so zdaj dvignili na 11 kW, takisto pa je omogočeno hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 50 kW. Tako se baterija od 20 do 80 odstotkov napolni v približno 30 minutah.
slika
V notranjosti bo kakopak na voljo cel kup opreme, pri čemer si bodo lahko kupci omislili tudi različico s sedmimi sedeži in panoramsko streho. Vstopni volkswagen multivan s priključnohibridnim pogonom stane v Nemčiji najmanj 70.668 EUR, california najmanj 82.907 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Dobrih 90 kilometrov na elektriko

Pri Volkswagnu so končno razkrili več podrobnosti o priključnohibridnem pogonskem sistemu, ki bo modela multivan in california popeljal dobrih 90 kilometrov na elektriko.

 

 

 

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc