Audi A7 bo na voljo tako kot limuzina in karavan, seveda pa lahko pričakujete vse različice, tudi terensko allroad, nabrito S7 in brutalno RS 7. Mi smo prototipe že ujeli med testiranjem na hladnem severu, kjer trenutno opravljajo testiranja pri -15 °C. Avtomobil bo izdelan na posodobljeni platformi MLB, ki bo zdaj nosila ime PPC, na voljo pa bodo elektrificirani pogoni, med drugim tudi priključnohibridni, ki bodo z lahkoto na elektriko prevozili okoli 100 kilometrov. Zmogljivejši izdaji S7 in RS 7 bosta verjetno opustili simfonijo osmih valjev pod pokrovom motorja, kjer zdaj pričakujemo prisilno polnjene šestvaljnike, verjetno pa bo tudi šlo za priključnohibridni pogon.
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
slika
audi A7 allroad
Vizualno se novi A7 ne bo drastično razlikoval od električnega brata A6, podobno bodo oblikovani tako maska, kot odbijača, luči pa ne bodo deljene. Veliko podobnosti bo tudi v kabini, kjer bodo trije zasloni na armaturni plošči, seveda bo tretji na seznamu dodatne opreme. Volan nam v novem A5 ni najbolj všeč, tako da upamo, da bo A7 že dobil nadgrajenega, vsekakor pa bo kabina prijetna in z vrhunskimi materiali. Smo pa pri A5 že opazili, da je sponka varnostnega pasu pretežka, zato na nepravilnih podlagah ves čas udarja po plastiki B-stebrička, če sopotnika ni v avtu. Upamo, da pri A7 ne bo tako.
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
slika
audi A7 avant
K sreči so bili odgovorni dovolj pametni, da so so se odločili ohraniti A7 allroad, ki je med kupci še kako priljubljen, predvsem zaradi povečane oddaljenosti od tal, klasičnega štirikolesnega pogona quattro in zaradi zaščitne plastike vseokrog. Za spodnji strani sprednjega in zadnjega odbijača je še dodatna zaščita podvozja, prototip pa je med testiranjem obut v 20-palčna platišča. Pričakujte visoko vstopno ceno in prihod sredi leta 2026. Vstopni audi A7 bo gotovo dražji od aktualne generacije, ki je še vedno na voljo za najmanj 54.388 EUR, za A6 avant še zahtevajo 57.071 EUR, za A6 allroad najmanj 82.040 EUR, za S6 najmanj 84.736 in za RS 6 najmanj 130.356 EUR.
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
slika
audi RS 7
Posted on

Vse različice novega A6

Novi audi A6 bo postal audi A7, tokrat pa vam že lahko pokažemo vohunske fotografije vseh različic, ki kmalu pripeljejo tudi k nam.

 

Beri dalje
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc
Izven Evrope na fosilna goriva
NOVICE
Izven Evrope na fosilna goriva
Jeep compass
Iztok Krajnc
Ameriški lotus išče novega lastnika
NOVICE
Ameriški lotus išče novega lastnika
Panoz AIV roadster
Iztok Krajnc
Koliko ventilov potrebuje motor?
NOVICE
Koliko ventilov potrebuje motor?
Ventili
Iztok Krajnc
Druga posodobitev
NOVICE
Druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Borba za prestol se nadaljuje
NOVICE
Borba za prestol se nadaljuje
Audi A6
Iztok Krajnc
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
NOVICE
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Električna škoda s sedmimi
NOVICE
Električna škoda s sedmimi
Škoda
Iztok Krajnc
Slovo novih dveh modelov
NOVICE
Slovo novih dveh modelov
Mercedes-Benz
Iztok Krajnc