Veseli smo, da bo honda prelude na voljo tudi v Evropi. Kot skoraj do konca izdelan koncept so avtomobil predstavili že na lanskoletnem avtomobilskem salonu v Tokiu, tokrat pa so natrosili še nekaj podrobnosti avtomobila, ki bi lahko bil zelo uspešen, kljub temu da je glavnina kupcev v Evropi še vedno ekstremno vzburjena ob pogledu na katerikoli križanec. Rezultat razvoja je precej ambiciozen avtomobil, ki ne obuja samo zelo priljubljenega imena, temveč bi lahko začel pravo revolucijo in novo dobo majhnih, učinkovitih in drznih hibridnih športnih avtomobilov.
slika
Hondini oblikovalci so navdih za novi prelude iskali pri jadralnih letalih, slednja pa imajo dve lastnosti. Po eni strani so zasnovana tako, da letijo čim dlje, po drugi strani pa morajo biti okretna in zmogljiva. Ta dva značaja so inženirji združili tudi v novi hondi prelude, tako da je bo po eni strani učinkovit, po drugi pa okreten, vodljiv in vizualno drzen. Po napovedih avtomobil v živo deluje še bolj drzno in malenkost manj generično kot na fotografijah, predvsem pa navdušijo obraz avtomobila z izrazitim nosom, ozke in drzne luči, takisto linije avtomobila, ki se poklanjajo tako minulim generacijam modela prelude kot drugi generaciji modela NSX.
slika
Na žalost še zdaj ni povsem jasno, kakšen hibridni pogonski sklop bo skrbel za premikanje novinca, bo pa verjetno šlo za sistem e:HEV, ki ga premore tudi novi civic. To pomeni, da bosta 2,0-litrskemu atmosferskemu štirivaljniku pomagala dva elektromotorja, skupno pa bo gotovo na voljo več kot 'samo' vsaj 158 kW (215 KM) sistemske moči in 315 Nm navora, zaradi česar se bo novi prelude do 100 km/h gotovo pognal v dobrih šestih sekundah. Obstaja celo verjetnost, da bi lahko izdelali prelude type R, kjer bi za premikanje skrbel 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 243 kW (330 KM), vendar bodo najprej počakali na prodajne rezultate izdaje s hibridnim pogonom.
slika
Honda prelude bo od modela civic povzela tudi podvozje in vzmetenje, nekatere dele kar od nabrite izdaje type R, seveda pa bodo vse skupaj predelali in nastavili malenkost bolj na udobje. Po potrebi in želji voznika bo lahko manj udobja in več športne trdote, kar namiguje na prisotnost prilagodljivih blažilnikov. Verjetno bo osnovni honda prelude obut v 19-palčna platišča, koncept je sicer premogel 20-palčna, notranjosti pa zaenkrat še niso razkrili. Zaradi nizkega pokrova motorja in visokega vetrobrana bo dobra vidljivost, skoraj gotovo pa bo na voljo prostora za štiri. Honda prelude prihaja v Evropo leta 2026, takrat pa bo vstopni model stal od 40 do 46 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prelude prihaja leta 2026

Japonci so strnili glave in napravili dober načrt, ki bi lahko bil kriv za opuščanje ljubezni do križancev in ponovno zaljubljenost v manjše športne avtomobile kot je honda prelude.

 

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc