Električna mazda 6e bo na evropskih cestah že to poletje, takrat pa bomo z navdušenjem zapeljali to 4,92 metra dolgo limuzino, ki bo v širino merila 1,89 in v višino 1,48 metra. Na voljo bosta dve bateriji in dva različno zmogljiva elektromotorja, pri čemer bo vstopni model v baterijo pospravil 68,8 kWh elektrike, elektromotor pa bo ponudil 190 kW (258 KM) moči in 320 Nm navora. To bo dovolj, da bo po WLTP mogoče prevoziti do 479 kilometrov, baterija pa se bo lahko od 10 do 80 odstotkov napolnila v 22 minutah, saj bo omogočeno polnjenje z močjo največ 200 kW preko enosmernega toka. Večja baterija bo v mazdi 6e pospravila 80 kWh elektrike, v tem primeru pa bo malenkost manj zmogljiv elektromotor, ki bo na zadnji kolesi pošiljal 180 kW (245 KM) moči in 320 Nm navora, zato bo avtomobil do 100 km/h pognal v 7,8 sekunde. Zmogljivejša izdaja bo enako hitrost dosegla 0,2 sekundi prej, obe izdaji pa bosta imeli hitrost omejeno na 175 km/h. Z večjo baterijo bo lahko mazda 6e prevozila do 552 kilometrov po WLTP, bo pa večja baterija imela omejeno hitrost polnjenja na največ 95 kW preko enosmernega toka, zato se bo od 10 do 80 odstotkov napolnila v 45 minutah, pri obeh izdaja pa bo vgrajeni polnilec preko izmeničnega toka polnil z največ 11 kW moči.
slika
Mazda 6e je sicer bila v osnovi zamišljena za kitajski trg, vendar se bo odlično znašla na evropskih cestah, saj so kljub teži 1,95 tone dosegli razmerje teže 50:50, za večjo stabilnost med ovinki pa skrbita večtočkovno vpetje zadaj in električni spojler, ki se lahko samodejno dvigne pri hitrosti najmanj 88 km/h, po želji tudi ročno. Oblikovno je mazda 6e še vedno zelo podobna mazdi 6 in kitajski izdaji EZ-6, na voljo pa bodo velika 19-palčna aerodinamična platišča, osvetljena maska, ozke luči in poklopne kljuke. V notranjosti je nekaj odstopanj v primerjavi z ostalimi najnovejšimi mazdami, saj ima mazda 6e upravljanje z multimedijo na 14,6-palčnem zaslonu, digitalni merilniki pa v diagonalo merijo 10,2 palcev. Napreden bo tudi projekcijski prikazovalnik, ki bo na cestišče pred avtomobil virtualno projiciral sliko do 7,5 metra pred avto, v osnovi pa bo zapolnil površino, ki v diagonalo meri 127 centimetrov (50 palcev). Prostora za potnike bo preverjeno dovolj, prtljažnik zadaj pa bo pogoltnil 'samo' 330 litrov, k čemur lahko dodamo še 70 litrov pod sprednjim pokrovom. Več informacij pa v prihodnjih mesecih, ko bo več znanega o električni mazdi 6e, ki bi lahko stala najmanj 48 tisočakov.
slika
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
Posted on

Japonska električna limuzina

Pri Mazdi se očitno še ne bodo odpovedali limuzinam, saj so na salonu v Bruslju pokazali električno mazdo 6e

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc