Na vrednost starodobnega vozila lahko vpliva ogromno faktorjev (število izdelanih in preživelih primerkov, ohranjenost vozila, število prevoženih kilometrov, originalnost …), najmanj predvidljiv pa je faktor priljubljenosti, odnosno faktor povpraševanja potencialnih kupcev po določenih modelih avtomobilov. Zato imajo 'mešetarji', ki takšne avtomobile ne kupujejo iz ljubezni do starodobnikov, temveč iz preračunljivosti, ob nakupu določenega starodobnega modela lahko srečo, ker se jim bo njihov nakup lahko po kakšnem letu celo obrestoval, lahko pa imajo tudi smolo (sploh v primeru manjšega povpraševanja kupcev …) in po nakupu določenega vozila izgubijo veliko denarja.

10 starodobnih vozil, ki so v lanskem letu doživela občuten padec vrednosti. Seveda ob tem govorimo samo o odlično ohranjenih primerkih:

1. Bentley S2 continental coupé by Mulliner (1959 – 1962)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 356.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 195.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 161.000 evrov, 45 %

2. Maserati mistral spider (1964 – 1969)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 609.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 437.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 172.000 evrov, 28 %

3. Audi 100 S coupé (1970 – 1976)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 48.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 35.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 13.000 evrov, 27 %

4. FIAT 500 'Topolino' (1936-1948)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 20.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 15.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 5.000 evrov, 25 %

5. Ferrari 250 GT/L berlinetta lusso by Scaglietti (1962-1964)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 2.185.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 1.725.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 460.000 evrov, 21 %

6. Porsche 356 B 1600 super 90 roadster (1960-1961)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 158.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 125.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 33.000 evrov, 21 %

7.Dodge challenger (1970-1974)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 51.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 42.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 9.000 evrov, 18 %

8. Aston Martin DB5 (1963-1965)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 713.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 598.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 115.000 evrov, 16 %

9. Mercedes-Benz 300b cabriolet D (W186, 1954-1955)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 212.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 178.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 34.000 evrov, 16 %

10. Jaguar Mk X 4.2 (1964-1966)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 38.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 32.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 6.000 evrov, 16 %
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti

V teh dneh so pri nemški družbi Classic Analytics razkrili 10 starodobnih vozil, ki so v lanskem letu doživela občuten padec vrednosti, ker se pač moramo zavedati, da je dogajanje na tržišču starodobnikov lahko izredno dinamično.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc