Japonci bodo novi C-HR pokazali enkrat poleti, takrat pa bo na voljo tako s hibridnim kot priključnohibridnim pogonom, kasneje tudi s povsem električnim. Avtomobil je trenutno v zadnjih fazah razvoja, zato so ga naši vohunski fotografi ujeli z relativno malo kamuflažne folije na nemškem Nürburgringu, vsekakor pa se lahko vidi, kako dinamično bo zašiljen. Dejansko bo drugi C-HR zelo podoben konceptu C-HR prologue iz leta 2022, le da so bolj konvencionalni stebrički in platišča manjših dimenzij.
slika
toyota C-HR prologue concept 2022
Seveda so spremenili še luči in odbijače, na obraz dodali relativno veliko masko z integriranimi meglenkami, na zadku pa lahko opazimo še difuzor. Luči so tudi malenkost večje kot na konceptu, predvsem pa so luči na zadku, ki se bodo raztezale čez celotno širino, bolj konvencionalne, in se ne bodo razprostirale proti strehi. Po drugi strani pa bo tudi proizvodna izdaja imela dva spojlerja (strešni in na prtljažnih vratih) in relativno položno zadnje steklo, kljuke bodo izvlečne. V notranjosti lahko pričakujemo velik zaslon na dotik na sredi armaturne plošče, pred voznikom pa digitalne merilnike na 7- ali 8-palčnem zaslonu. Poleg tega bo prestavna ročica še vedno na sredinski konzoli, predvsem pa bo C-HR ponudil več prostora v kabini kot prva generacija, ki je na cestah pristala leta 2016.
slika
toyota C-HR prologue concept 2022
V notranjosti lahko pričakujemo velik zaslon na dotik na sredi armaturne plošče, pred voznikom pa digitalne merilnike na 7- ali 8-palčnem zaslonu. Poleg tega bo prestavna ročica še vedno na sredinski konzoli, predvsem pa bo C-HR ponudil več prostora v kabini kot prva generacija, ki je na cestah pristala leta 2016.
slika
Novi C-HR bosta poganjala peta generacija hibridnega pogona in priključnohibridni pogon. Točnih podatkov sicer še ni, vendar pričakujemo, da bo šlo za enak pogon kot pri novi generaciji modela prius, kjer je 2,0-litrski bencinski motor z močjo 111 kW (151 KM) združen z elektromotorjem z močjo 120 kW (163 KM), skupne sistemske moči pa je za 164 kW (223 KM). Baterija bo v tem primeru pogoltnila 13,6 kWh elektrike, C-HR pa bi lahko, če bo šlo za takšen pogon, samo na elektriko prevozil do 90 kilometrov. Klasičen hibrid bo verjetno imel dva pogonska sklopa, šibkejšega z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in zmogljivejšega z 2,0-litrskim bencinskim motorjem. Slednji sistem bo proizvedel 145 kW (197 KM) moči, kakšno porabo pa bi lahko dosegli najbolj zeleni lastniki pa zaenkrat Japonci še ne razkrivajo. Popolnoma električen C-HR v drugi generaciji ne bo obstajal, bo pa vstopni model gotovo dražji od aktualnega, ki ga dobite za najmanj 30.350 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Drzna druga generacija

Med testiranjem smo ujeli novo generacijo toyote C-HR, ki bo zelo drzna, predvsem pa bo ponudila več prostora v kabini.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc