ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata.
Volkswagen ID.7 bodo Nemci brez kamuflažne folije verjetno predstavili že spomladi, doslej pa so nas razsvetlili z nekaterimi tehničnimi podrobnostmi novega člana električne družine ID, ki bo po napovedih s polno baterijo prevozil do 700 kilometrov.
To bo mogoče zaradi učinkovite aerodinamične oblike, ki je kriva za manjši količnik upora, posledično pa je mogoče prevoziti več kilometrov. Seveda zaenkrat še ni znano, kako velik bo baterijski sklop in tudi ne če bo pogoltnil 'samo' največ 77 kWh elektrike, kot pri ostalih aktualnih modelih ID. ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata, širok bo 1,86 metra in visok 1,53. Poleg tega bo medosje merilo kar 2,97 metra, tako da v notranjosti pričakujemo ogromno prostora.
slika
slika
ID.7 bodo v prihodnjih dneh predstavili na Salonu potrošniške elektronike CES v Las Vegasu, v notranjosti pa bodo vsi primerki premogli 15-palčni zaslon za multimedijski sistem, ki bo po napovedih deloval precej bolj gladko kot doslej.
V spodnji del zaslona so integrirali funkcije prezračevanja, da bodo hitreje na dosegu roke. Poleg tega so se končno spomnili in ugotovili, da bi ponoči bilo fino, če bi bile površine za spreminjanje glasnosti in temperature osvetljene, zato zdaj končno bodo, takisto pri posodobljenem ID.3, ki tudi prihaja letos. Škoda, da bo ID.7 na volanu še vedno premogel na dotik občutljive površine, ki so obupne, takisto na voznikovih vratih še vedno ne bo štirih stikal za odpiranje stekel, ker je vgraditev dodatnih dveh gumbov res tako težka in potratna odločitev. Prestavna ročica bo odslej malenkost drugačna, pred volanom pa bodo digitalni merilniki na ekstremno majhnem zaslonu. Tisti, ki ne bodo doplačali za projekcijski prikazovalnik z razširjeno resničnostjo, nad velikostjo ne bodo navdušeni.
slika
slika
Volkswagen bo ID.7 predstavil še pred pomladjo, takrat pa bodo znane tudi tehnične podrobnosti.
slika
So si pa inženirji pri Volkswagnu dali dela in so razvili posebno elektroluminiscenčno barvo, ki spreminja barvo. Sestavljena je iz 22 ločenih nadzorovanih področij, sestavljena pa je iz 40 slojev barve, vse skupaj pa vključno z napeljavo tehta okoli 70 kilogramov.
Posted on

Volkswagen ID.7

Beri dalje
Od 500.000 do 1.000.000 EUR
NOVICE
Od 500.000 do 1.000.000 EUR
BMW skytop
Iztok Krajnc
Na drugi strani luže
NOVICE
Na drugi strani luže
Toyota camry nightshade edition
Iztok Krajnc
20 večnih rabljenih avtomobilov (2. del)
NOVICE
20 večnih rabljenih avtomobilov (2. del)
Mnenje nemških novinarjev
Iztok Krajnc
Ogromno neočitnih novosti
NOVICE
Ogromno neočitnih novosti
Audi Q4 e-tron sportback
Iztok Krajnc
Še pred poletjem za najmanj 54.363 EUR
NOVICE
Še pred poletjem za najmanj 54.363 EUR
Volkswagen california
Iztok Krajnc
V boj proti najhitrejšim na svetu
NOVICE
V boj proti najhitrejšim na svetu
Aston martin DBX S
Iztok Krajnc
Lepši in sodobnejši
NOVICE
Lepši in sodobnejši
Dacia jogger
Iztok Krajnc
Test nosilcev koles na zadku
NOVICE
Test nosilcev koles na zadku
ADAC & TCS
Iztok Krajnc
Udobje francoskega glamurja
NOVICE
Udobje francoskega glamurja
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Prihaja že to pomlad
NOVICE
Prihaja že to pomlad
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc