ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata.
Volkswagen ID.7 bodo Nemci brez kamuflažne folije verjetno predstavili že spomladi, doslej pa so nas razsvetlili z nekaterimi tehničnimi podrobnostmi novega člana električne družine ID, ki bo po napovedih s polno baterijo prevozil do 700 kilometrov.
To bo mogoče zaradi učinkovite aerodinamične oblike, ki je kriva za manjši količnik upora, posledično pa je mogoče prevoziti več kilometrov. Seveda zaenkrat še ni znano, kako velik bo baterijski sklop in tudi ne če bo pogoltnil 'samo' največ 77 kWh elektrike, kot pri ostalih aktualnih modelih ID. ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata, širok bo 1,86 metra in visok 1,53. Poleg tega bo medosje merilo kar 2,97 metra, tako da v notranjosti pričakujemo ogromno prostora.
slika
slika
ID.7 bodo v prihodnjih dneh predstavili na Salonu potrošniške elektronike CES v Las Vegasu, v notranjosti pa bodo vsi primerki premogli 15-palčni zaslon za multimedijski sistem, ki bo po napovedih deloval precej bolj gladko kot doslej.
V spodnji del zaslona so integrirali funkcije prezračevanja, da bodo hitreje na dosegu roke. Poleg tega so se končno spomnili in ugotovili, da bi ponoči bilo fino, če bi bile površine za spreminjanje glasnosti in temperature osvetljene, zato zdaj končno bodo, takisto pri posodobljenem ID.3, ki tudi prihaja letos. Škoda, da bo ID.7 na volanu še vedno premogel na dotik občutljive površine, ki so obupne, takisto na voznikovih vratih še vedno ne bo štirih stikal za odpiranje stekel, ker je vgraditev dodatnih dveh gumbov res tako težka in potratna odločitev. Prestavna ročica bo odslej malenkost drugačna, pred volanom pa bodo digitalni merilniki na ekstremno majhnem zaslonu. Tisti, ki ne bodo doplačali za projekcijski prikazovalnik z razširjeno resničnostjo, nad velikostjo ne bodo navdušeni.
slika
slika
Volkswagen bo ID.7 predstavil še pred pomladjo, takrat pa bodo znane tudi tehnične podrobnosti.
slika
So si pa inženirji pri Volkswagnu dali dela in so razvili posebno elektroluminiscenčno barvo, ki spreminja barvo. Sestavljena je iz 22 ločenih nadzorovanih področij, sestavljena pa je iz 40 slojev barve, vse skupaj pa vključno z napeljavo tehta okoli 70 kilogramov.
Posted on

Volkswagen ID.7

Beri dalje
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc
Občutne podražitve nekaterih različic
NOVICE
Občutne podražitve nekaterih različic
Mercedes-benz W123
Iztok Krajnc
Test letnih pnevmatik
NOVICE
Test letnih pnevmatik
Auto Zeitung
Iztok Krajnc
Električni GLC bo kmalu med nami
NOVICE
Električni GLC bo kmalu med nami
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Majhen križanec prihaja leta 2026
NOVICE
Majhen križanec prihaja leta 2026
Kia EV2 concept
Iztok Krajnc
Prodaja po 4600 prevoženih kilometrih
NOVICE
Prodaja po 4600 prevoženih kilometrih
Aston martin cygnet V8
Iztok Krajnc
Končno z nekaterimi novostmi
NOVICE
Končno z nekaterimi novostmi
Volkswagen taigo
Iztok Krajnc