ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata.
Volkswagen ID.7 bodo Nemci brez kamuflažne folije verjetno predstavili že spomladi, doslej pa so nas razsvetlili z nekaterimi tehničnimi podrobnostmi novega člana električne družine ID, ki bo po napovedih s polno baterijo prevozil do 700 kilometrov.
To bo mogoče zaradi učinkovite aerodinamične oblike, ki je kriva za manjši količnik upora, posledično pa je mogoče prevoziti več kilometrov. Seveda zaenkrat še ni znano, kako velik bo baterijski sklop in tudi ne če bo pogoltnil 'samo' največ 77 kWh elektrike, kot pri ostalih aktualnih modelih ID. ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata, širok bo 1,86 metra in visok 1,53. Poleg tega bo medosje merilo kar 2,97 metra, tako da v notranjosti pričakujemo ogromno prostora.
slika
slika
ID.7 bodo v prihodnjih dneh predstavili na Salonu potrošniške elektronike CES v Las Vegasu, v notranjosti pa bodo vsi primerki premogli 15-palčni zaslon za multimedijski sistem, ki bo po napovedih deloval precej bolj gladko kot doslej.
V spodnji del zaslona so integrirali funkcije prezračevanja, da bodo hitreje na dosegu roke. Poleg tega so se končno spomnili in ugotovili, da bi ponoči bilo fino, če bi bile površine za spreminjanje glasnosti in temperature osvetljene, zato zdaj končno bodo, takisto pri posodobljenem ID.3, ki tudi prihaja letos. Škoda, da bo ID.7 na volanu še vedno premogel na dotik občutljive površine, ki so obupne, takisto na voznikovih vratih še vedno ne bo štirih stikal za odpiranje stekel, ker je vgraditev dodatnih dveh gumbov res tako težka in potratna odločitev. Prestavna ročica bo odslej malenkost drugačna, pred volanom pa bodo digitalni merilniki na ekstremno majhnem zaslonu. Tisti, ki ne bodo doplačali za projekcijski prikazovalnik z razširjeno resničnostjo, nad velikostjo ne bodo navdušeni.
slika
slika
Volkswagen bo ID.7 predstavil še pred pomladjo, takrat pa bodo znane tudi tehnične podrobnosti.
slika
So si pa inženirji pri Volkswagnu dali dela in so razvili posebno elektroluminiscenčno barvo, ki spreminja barvo. Sestavljena je iz 22 ločenih nadzorovanih področij, sestavljena pa je iz 40 slojev barve, vse skupaj pa vključno z napeljavo tehta okoli 70 kilogramov.
Posted on

Volkswagen ID.7

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc