ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata.
Volkswagen ID.7 bodo Nemci brez kamuflažne folije verjetno predstavili že spomladi, doslej pa so nas razsvetlili z nekaterimi tehničnimi podrobnostmi novega člana električne družine ID, ki bo po napovedih s polno baterijo prevozil do 700 kilometrov.
To bo mogoče zaradi učinkovite aerodinamične oblike, ki je kriva za manjši količnik upora, posledično pa je mogoče prevoziti več kilometrov. Seveda zaenkrat še ni znano, kako velik bo baterijski sklop in tudi ne če bo pogoltnil 'samo' največ 77 kWh elektrike, kot pri ostalih aktualnih modelih ID. ID.7 bo precej dolg, saj bo v dolžino meril 4,94 metra, torej bo slabih 17 centimetrov daljši od limuzinskega passata, širok bo 1,86 metra in visok 1,53. Poleg tega bo medosje merilo kar 2,97 metra, tako da v notranjosti pričakujemo ogromno prostora.
ID.7 bodo v prihodnjih dneh predstavili na Salonu potrošniške elektronike CES v Las Vegasu, v notranjosti pa bodo vsi primerki premogli 15-palčni zaslon za multimedijski sistem, ki bo po napovedih deloval precej bolj gladko kot doslej.
V spodnji del zaslona so integrirali funkcije prezračevanja, da bodo hitreje na dosegu roke. Poleg tega so se končno spomnili in ugotovili, da bi ponoči bilo fino, če bi bile površine za spreminjanje glasnosti in temperature osvetljene, zato zdaj končno bodo, takisto pri posodobljenem ID.3, ki tudi prihaja letos. Škoda, da bo ID.7 na volanu še vedno premogel na dotik občutljive površine, ki so obupne, takisto na voznikovih vratih še vedno ne bo štirih stikal za odpiranje stekel, ker je vgraditev dodatnih dveh gumbov res tako težka in potratna odločitev. Prestavna ročica bo odslej malenkost drugačna, pred volanom pa bodo digitalni merilniki na ekstremno majhnem zaslonu. Tisti, ki ne bodo doplačali za projekcijski prikazovalnik z razširjeno resničnostjo, nad velikostjo ne bodo navdušeni.
Volkswagen bo ID.7 predstavil še pred pomladjo, takrat pa bodo znane tudi tehnične podrobnosti.
So si pa inženirji pri Volkswagnu dali dela in so razvili posebno elektroluminiscenčno barvo, ki spreminja barvo. Sestavljena je iz 22 ločenih nadzorovanih področij, sestavljena pa je iz 40 slojev barve, vse skupaj pa vključno z napeljavo tehta okoli 70 kilogramov.
Volkswagen ID.7
Beri dalje