Pri razvoju tega, za današnje pojme izredno lahkega športnega električnega avtomobila, ki je samo 70 kilogramov težji od primerljive bencinsko gnane različice, so si pri znamki Caterham zagotovili partnersko podporo britanskega podjetja Swindon Powertrain Ltd, kjer so ustvarili prototipni električni pogonski sklop različice EV 7, ki temu avtomobilu zagotavlja sanjsko razmerje (340 bhp / 345 KM / 254 kW na eno tono mase) med zalogo pogonske moči in maso avtomobila, ki znaša približno 700 kilogramov.
slika
Ker smo v današnjih časih 'zavaljenih 4-kolesnih krav' že pozabili na to, kako lahke avtomobile smo v preteklosti znali in hoteli izdelovati, morate vedeti, da v primeru različice EV 7 govorimo o avtomobilu z maso nekdanje prvotne 3-vratne FIAT-ove pande 45 (33 kW/45 KM, 700 kg …), ki pa jo poganja pogonski sklop z 'nadnaravno' zalogo pogonske moči (240 bhp / 243 KM / 179 kW pri 9000 vrt./min.) v kombinaciji z 250 Nm motornega navora. Temu primerne so tudi zmogljivosti resnično kompaktnega (D: 3350 mm, Š: 1685 mm, V: 1115 mm) caterhama EV 7, ker bo pospeševanje od 0-96 km/h zaključeno v časovnem obdobju štirih sekund, medtem ko znaša končna hitrost tega majhnega 'podivjanega električarja' teoretičnih 209 km/h.
slika
Za samodejno premikanje tega električnega 'gokarta' so Britanci v vozilo vgradili akumulatorski sklop s kapaciteto v območju 51 kWh, čeprav bo imel uporabnik na razpolago nekoliko manjšo kapaciteto akumulatorjev (40 kWh), ker želijo na ta način obvarovati vgrajene akumulatorje, ki jim predvideno doziranje električne energije (največja polnilna moč: 152 kW) na hitrih polnilnicah lahko škodi. Ker je Britancem jasno, da so električni avtomobili slabi športniki (v pogledu vzdržljivosti akumulatorjev pri velikih hitrostih in odločnem pospeševanju), so za ta avtomobil predvideli zanimiv dirkalni cikel z oznako '20-15-20'. V praksi to pomeni samo 20-minutno udejstvovanje na dirkalni stezi, ki mu sledi 15-minutni priklop na hitro polnilnico in nato novo 20-minutno divjanje po stezi. Odločitev o izdelavi tega električnega avtomobila pa je odvisna predvsem od reakcij potencialnih kupcev, zato Britanci zaenkrat niso razkrili možne prodajne cene takšnega avtomobila.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Otipavanje tržišča

Na letošnjem Festivalu hitrosti v Goodwoodu se bo julija publiki prvič predstavil prvi električni caterham, ki napoveduje možno električno prihodnost britanskih ‘kraljev lahkotnosti’.

Beri dalje
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc
Divji električni bojevnik
NOVICE
Divji električni bojevnik
Opel frontera gravel
Iztok Krajnc
Zbogom, MX-30 BEV!
NOVICE
Zbogom, MX-30 BEV!
Mazda MX-30 BEV
Iztok Krajnc
Ogromne novosti
NOVICE
Ogromne novosti
Mercedes-AMG S 63
Iztok Krajnc