Francozi znova dražijo svoj e-3008, tokrat z zanimivo kamuflažno folijo. E-3008 bo zamenjal bencinski 3008, avtomobil pa bo prvi peugeot, ki bo izdelan na Stellantisovi novi električni platformi STLA medium. Dražilne fotografije lepo razkirvajo, da bo e-3008 oblikovno nadgradil model 408, le da bo malenkost višji in seveda z nizko streho, saj so takšni križanci zadnje čase pač moderni.
slika
Kakšna bo nova notranjost i-Cockpit smo že videli, seveda pa gre za nadgradnjo obstoječih notranjosti, tako da bo voznik v rokah še vedno držal majhen volan. Nad slednjega so postavili velik 21-palčni zaslon, ki v eni enoti lepo združuje digitalne merilnike in ostale vsebine, tudi multimedijske. Na sredini armaturne plošče je manjši zaslon z bližnjicami do najbolj pogostih funkcij, ki si jih bo lahko voznik nastavil po svojih željah. Še vedno bo upravljanje s prezračevanjem samo preko zaslona na dotik, vendar verjamemo, da bo tokrat to končno delovalo tekoče in brez pretiranega čakanja.
slika
Poleg tega fotografije dodobra razkrivajo tudi druge dele notranjosti, ki se malenkostno poklanja prejšnji generaciji, seveda pa gre za nadgradnjo, kar se materialov tiče. Francozi bodo znova uporabili kombinacijo tekstila in kovinskih materialov, veliko bo mehke plastike, na žalost pa bo v notranjosti še vedno veliko svetleče črne plastike, ki je krasna za nabiranje prstnih odtisov in prahu. So pa po drugi strani končno izbirnik prestav prestavili na armaturno ploščo, da zaseda manj prostora in je bolj priročen pri gumbu za zagon motorizacije.
slika
Točnih podatkov o motorizaciji in bateriji zaenkrat še ni, lahko pa platforma STLA medium vase sprejme baterijske sklope, ki pogoltnejo od 87 do 104 kWh. To pomeni, da bi lahko peugeot e-3008 prevozil do 700 kilometrov (WLTP), hitro pa bo tudi polnjenje, saj se bo na minuto baterija napolnila za novih 32 kilometrov vožnje. Vemo, da bodo na voljo trije različni električni pogoni in tudi štirikolesno gnana izdaja, večino prodaje pa bo predstavljala izdaja z enim elektromotorjem in pogonom na en kolesni par. Novi peugeot e-3008 pokažejo 12. septembra, na cestah pa se bo pojavil konec prihodnjega leta, mogoče celo zgodaj leta 2025.
slika
Če želite biti med prvimi, ki bo vozil novi peugeot e-3008, potem morate na vašem letošnjem dopustu v Italiji, Avstriji, Nemčiji, Franciji ali Belgiji biti pozorni, saj bodo to poletje tam vozili zamaskirani prototipi. Če avtomobil zagledate, ga fotografirajte in objavite na socialnih omrežjih s ključnikom camocatch (#camocatch) in omembo znamke Peugeot (@Peugeot). Peugeot bo namreč med vsemi izžrebal 6 nagrajencev, ki bodo lahko med prvimi na svetu sedli za volan novega peugeota e-3008.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Drzno na elektriko

Konec leta 2024 pripelje tretji peugeot 3008, ki bo drzno oblikovan in samo z električnim pogonom.

Beri dalje
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc
Divji električni bojevnik
NOVICE
Divji električni bojevnik
Opel frontera gravel
Iztok Krajnc
Zbogom, MX-30 BEV!
NOVICE
Zbogom, MX-30 BEV!
Mazda MX-30 BEV
Iztok Krajnc
Ogromne novosti
NOVICE
Ogromne novosti
Mercedes-AMG S 63
Iztok Krajnc