Nemci so se sicer zavili v molk, vendar zadnje govorice od ljudi blizu proizvajalcu namigujejo, da motorjev z osmimi valji pod pokrovom modelov AMG C 63 in AMG E 63 ne bo več. Še več, prej omenjene govorice o motorjih V8 so označili za popoln nesmisel, saj se bo najzmogljivejši razred C še naprej zanašal na priključnohibridni pogonski sklop s turbobencinskim štirivaljnikom, večji AMG E 63 pa bi mogoče lahko dobil turbobencinski šestvaljnik.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Lastniki in navdušenci nad najzmogljivejšimi stroji iz Affalterbacha so sicer žalostni, saj bi vsekakor želeli slišati simfonijo vsaj osmih valjev pod pokrovom motorja, vendar so možnosti za kaj takšnega zelo slabe, vsaj na področju EU. Vse strožji predpisi o izpustih namreč preprečujejo avtomobilskim proizvajalcem, da bi sploh še izdelovali takšne motorje, že leta 2025 pa v veljavo vstopi normativ Euro 7, ki bo v večna lovišča poslal marsikateri bencinski in dizelski motor. Drugi žebelj v krsto tovrstnih motorjev pa so seveda vse višje dajatve ob registraciji avtomobilov s takšnimi motorji.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mnogi kupci nad takšnim početjem seveda niso navdušeni, sploh pa ne nad zmanjševanjem valjev in ustvarjanjem hibridnih pogonskih sklopov, vendar je to na žalost skoraj edina možnost, da zelo zmogljivi avtomobili preživijo na dolgi rok. Tudi Bavarci so že naznanili, da bodo vse prihodnje generacije najzmogljivejših strojev z oznako M elektrificirane, prav tako pa tudi pri Audiju ne bodo mogli več dolgo prodajati povsem bencinskih modelov RS.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mercedes-AMG C 63 S E performance ponudi 500 kW (680 KM) sistemske moči in 1.020 Nm navora, kar proizvede priključnohibridni pogonski sklop, do 100 km/h se požene v 3,4 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 280 km/h.
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
Mercedes-AMG E 63 S 4matic+ je v pretekli generaciji ponudil 450 kW (612 KM) moči in 850 Nm navora, kar je proizvedel 4,0-litrski turbobencinski motor V8. Aktualne izdaje še niso pokazali, bo pa verjetno avtomobil premogel okoli 530 kW (720 KM) sistemske moči.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
Posted on

Pozabite na motor V8

Po spletu so zaokrožile govorice, da so se pri Mercedes-Benzu odločili, da bosta modela AMG C 63 in E 63 od leta 2026 imela turbobencinski motor V8.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc