So me spraševali, če imam krizo srednjih let. Ne, čeprav sem že lepo siv, imam pa še vedno precej dober spomin in gremo od začetka, da ne pozabim.
slika
Vem, da vas je veliko, ki vas mika dovoljenje za A-kategorijo. Najprej je obvezna teorija. Dva popoldneva in dobite potrdilo v evidenčni karton, potem se je treba pa prijaviti na upravni enoti na teoretični del. Je kar za čakati, jaz sem se recimo prijavil v Novo mesto, ker je bilo najhitreje, tako da greste lahko to opraviti kamorkoli, učite se pa lahko kar preko spleta. Je super aplikacija na spletu, povezavo pa najdete na straneh AVPja. Priporočam tudi tistim, ki že imate dovoljenje, da malo obnovite znanje, ker so testi za vse kategorije. Pa preden se greste prijaviti na upravno enoto, morate seveda imeti še zdravniško spričevalo. Jaz sem imel še veljavnega od takrat, ko sem moral zaradi operacije vida ponovno na pregled za novo vozniško dovoljenje, samo spričevalo pa velja 3 leta.
slika
Šele potem pridejo na vrsto vožnje, minimalno 20 ur, za kar pa seveda potrebujete primerno opremo in meni so odlično svetovali pri TC Moto shopu. Čeprav je obvezna oprema samo čelada pa primerna obutev z zaščito gležnja, absolutno priporočam še primerno jakno, hlače z zaščito, ledvični pas, rokavice, dodatno še oblačila za dež, če vas kje ujame … Tudi o opremi je kar nekaj vprašanj pri teoretičnem izpitu, ampak vem, da vi to obvladate, a ne! Res je pomembno, da je kvalitetna, ker vam takrat, ko bo kriza, samo še to lahko pomaga.
slika
In ko vse to uredite, sledi poligon. Oziroma najprej spoznavanje motorja, kar boste obdelali z vašim učiteljem vožnje. Sam sem imel srečo, da je bilo ravno takrat najbolj vroče poletje, ker sem tiste dni izgubil kar nekaj kilogramov samo z znojenjem. Z učiteljem Romanom sva namestila še zvezo, da mi je lahko sproti sporočal vaje, potem pa sem končno sedel na motor.
slika
Začel sem z yamaho MT-07, ki pa mi vsaj na začetku ni toliko ustrezala, tako da sva potem zamenjala za kawasaki Z900, kjer je vsaj meni malo bolj ustrezal položaj, tako da sem potem za vse vožnje uporabljal kar slednjega.
slika
In tako sem v nekaj uvodnih urah oddelal poligon, da sem šel lahko na cesto, še zdaleč pa nisem z njim zaključil, ker sem ga moral dobro natrenirati tudi za izpitno vožnjo. Ja, najbolj tečna stvar, vsaj meni, ampak kot sem hitro spoznal, nujna, ker brez da obvladaš motor že tam, nimaš kaj iskati na cesti.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Začetek kategorije A

Končno sem tudi jaz postal motorist! Nekateri bi rekli pozno, drugi ravno pravi čas, ko so se stvari tam zgoraj malo uredile … ker vem, da ko sem bil mlad, bi se vozil malo drugače. Priznam, nimam kaj skrivati.

 

 

 

 

 

Beri dalje
Zaključek
EKSKLUZIVNO
Zaključek
Misija motor 5. del
Iztok Krajnc
Relacijska vožnja
EKSKLUZIVNO
Relacijska vožnja
Misija motor 4. del
Iztok Krajnc
Cesta in avtocesta
EKSKLUZIVNO
Cesta in avtocesta
Misija motor 2. in 3. del
Iztok Krajnc
Začetek kategorije A
EKSKLUZIVNO
Začetek kategorije A
Misija motor 1. del
Iztok Krajnc
Dežela, kjer je Hyundai doma
EKSKLUZIVNO
Dežela, kjer je Hyundai doma
avtosalon: Seoul mobility show 2025
Iztok Krajnc
Z vsemi štirimi
EKSKLUZIVNO
Z vsemi štirimi
Audi quattro
Iztok Krajnc
Najprej hibrid, potem ostali
EKSKLUZIVNO
Najprej hibrid, potem ostali
domača premiera: MG ZS hybrid
Iztok Krajnc
Iz zaobljenega v oglato
EKSKLUZIVNO
Iz zaobljenega v oglato
domača premiera: citroën C3
Iztok Krajnc
A5 za oceno pet
EKSKLUZIVNO
A5 za oceno pet
domača premiera: audi A5
Iztok Krajnc
Po Bruslju se leto pozna
EKSKLUZIVNO
Po Bruslju se leto pozna
avtosalon: Bruselj 2025
Iztok Krajnc