Dirka proti vrhu Pikes Peak se bo začela 25. junija letos, takrat pa se bo na 19,99 kilometra dolgi dirki, ki ima 156 zavojev in 1.440 višinskih metrov, podil tudi alpine A110 Pikes Peak. Sodeloval bo v kategoriji Time attack 1 (časovni napad), kjer lahko sodelujejo proizvodni avtomobili, na katere pa je mogoče namestiti cel kup aerodinamičnih dodatkov, da avtomobil ostane trdno na tleh.
slika
Med najbolj zanimivimi dodatki je deljeno zadnje krilo, ki je sestavljeno iz treh delov, saj se v stilu dirkalnikov na dirki za Le Mans začne že na zadnjem delu strehe, nato pa se nadaljuje proti dvema zadnjima kriloma. Na sprednji strani je še drzen usmerjevalnik zraka, nizki so stranski pragovi, globok zadnji difuzor pa bo kriv za pritiskanje A110 Pikes Peak proti asfaltu. Kot se spodobi za francoski produkt je avtomobil odet v barve Francije, rdečo, belo in modro, ameriški dirki pa se poklanja s 50 zvezdami na strehi.
slika
Del spojlerja, ki je na strehi, je še dodatni sesalnik za zrak, saj je zrak na višini 4.302 metra, kjer se dirka zaključi, že bolj redek, zato sesalnik dovaja zrak sredinsko postavljenemu motorju. Še več, ker z višino upada tudi moč klasičnemu motorju na notranje zgorevanje, so povečali moč 1,8-litrskega prisilno polnjenega štirivaljnik iz 220 kW (300 KM) na kar 367 kW (500 KM). Poleg tega so 'cestnemu dirkalniku' zmanjšali težo na samo 950 kilogramov, pa je že cestni A110 R s težo 1.082 kilogramov med lažjimi. Manjšo težo so dosegli z odstranitvijo klasičnih luči, kjer so zdaj z laserji osvetljene črte, odstranili so še ostale za dirko nepomembne zadeve, zadnje luči pa so v stilu dirkalnikov Le mans na vseh treh delih zadnjega spojlerja. Kako se bo A110 Pikes Peak obnesel na dirki, pa bomo videli 25. junija.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Alpine A110 Pikes Peak

Pri Alpine so razkrili posebno izdajo modela A110, ki so jo inženirji izdelali za sodelovanje na enem najbolj zahtevnih motošportnih dogodkov na svetu – mednarodni vzpon na Pikes Peak.

Beri dalje
Električni GLC kmalu med nami
NOVICE
Električni GLC kmalu med nami
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Poleti že s svežim obrazom
NOVICE
Poleti že s svežim obrazom
Toyota corolla cross
Iztok Krajnc
150 milijonov avtomobilov
NOVICE
150 milijonov avtomobilov
Toyota
Iztok Krajnc
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
NOVICE
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
Volkswagen ID.3 GTI
Iztok Krajnc
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc