Mercedes-AMG CLE 53 cabriolet je sredne velik štirisedežni kabriolet, ki bo voznike razvajal tudi z zvokom šestvaljnega motorja. Vizualno je sicer napihnjen, vendar ne misliti, da se lahko kosa z BMWjem M4 zgoraj brez. S tistim se bo v bitko podal zmogljivejši mercedes-AMG CLE 63, ki ga Nemci še vedno niso pokazali. Kljub temu lahko že za šibkejši mercedes-AMG CLE 53 cabriolet trdimo, da deluje precej drzno, v primerjavi s klasičnimi izdajami CLE pa ima avtomobil širše postavljena tudi kolesa, spredaj za 58 milimetrov in zadaj za 75 milimetrov, zaradi česar se med ovinki še bolje znajde. V osnovi platišča v diagonalo merijo 19 palcev, ob doplačilu 20, seveda pa je na voljo še cel kup dinamičnih dodatkov, zaradi katerih avtomobil deluje precej drzno, takisto so, kot je v navadi pri AMGjih z oznako 53, na zadku štiri okrogle izpušne cevi.
slika
Za premikanje srednje razjarjene mrcine mercedes-AMG CLE 53 cabriolet skrbi 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik, ki poganja tudi mercedes-benz CLE 450, proizvede pa 330 kW (449 KM) moči in 560 Nm navora, v kratkih razmakih tudi 600 Nm navora. Blagohibridni sistem ponudi dodatnih do 17 kW (23 KM) moči in 200 Nm navora, vendar je ta dodatna moč na voljo samo pri nižjih hitrostih. Moč se na vsa kolesa prenaša preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami, ki so mu inženirji pri AMG dodali še pretvornik navora in mokro sklopko. V osnovi gre sicer malenkost več moči na zadnji kolesi, zato je mogoče tudi kontrolirano drsenje zadka v načinu vožnje 'drift mode', vsekakor pa se mercedes-AMG CLE 53 cabriolet do 100 km/h požene v 4,4 sekunde, oziroma v 4,2 sekunde, če lastnik doplača za dodatni dinamični paket AMG dynamic plus. S slednjim se mercedes-AMG CLE 53 cabriolet požene do hitrosti 270 km/h, sicer 'samo' do 250 km/h.
slika
Vsi primerki bodo opremljeni z vijačnimi vzmetmi in prilagodljivimi blažilniki, ki so seveda malenkost drugače nastavljeni, da lažje prenašajo dodatno težo zložljive strehe, poleg tega bo imel vsak mercedes-AMG CLE 53 cabriolet še štirikolesno krmiljenje in sedeže z dodatnim ogrevanjem vratov 'airscarf'. Streho je mogoče odpirati in zapirati do hitrosti 50 km/h, seveda pa je streha platnena, premore pa tudi akustično zaščito, da je v kabini mogoče zaznati manj šumov med vožnjo. Prtljažnik po drugi strani pogoltne 385 litrov, ko je streha dvignjena, sicer 295 litrov, vstopni mercedes-AMG CLE 53 cabriolet pa bo stal najmanj 100 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

S šestimi valji in zgoraj brez

Za mercedes-benz CLE lahko povemo, da se pelje zelo dobro, za mercedes-AMG pa verjamemo, da se bo peljal odlično. Zgoraj brez kmalu pripelje tudi s šestimi valji.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc