Mercedes-AMG GT 63 S E Performance se bo zapisal v zgodovino kot (trenutno) najhitrejši AMG, ki lahko doseže hitrost 100 km/h. To zagotavlja priključnohibridni pogonski sklop, ki združuje 4,0-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor na zadnji premi. Elektromotor ponudi 150 kW (204 KM) moči, skupno pa sistem proizvede kar 600 kW (816 KM) moči in začasno do kar 1.420 Nm navora, čeprav je v osnovi vedno na voljo 1.050 Nm navora. Elektromotor pridobiva elektriko s strani baterijskega sklopa, ki pospravi 6,1 kWh elektrike, nameščen pa je nad zadnjo premo. Seveda takšen pogonski sklop ni v osnovi namenjen električni vožnji, čeprav lahko samo na elektriko prevozite 13 kilometrov, bolj pomembno je, da se lahko baterija ekstremno hitro polni in prazni, podobno kot pri Mercedes-Benzovih dirkalnikih v Formuli 1. Samo električno omrežje je sicer 400-voltno.
slika
Dva različna motorja zagotavljata štirikolesni pogon, pri čemer lahko tako klasičen motor na notranje zgorevanje in elektromotor pošiljata moč na katerokoli premo. Seveda je mogoče štirikolesnemu pogonu tudi spremeniti delovanje, da se moč na sprednji kolesi sploh ne pošilja, pri čemer je tako omogočeno kontrolirano drsenje. Slednje naj bi bilo ekstremno zabavno, kljub temu da avtomobil tehta okoli 2 toni. Vsa vgrajena tehnologija pa je zagotovila, da je mercedes-AMG GT 63 S E Performance trenutno najhitrejši AMG, ki se je kadarkoli pognal do hitrosti 100 km/h. To nalogo namreč opravi v 2,8 sekunde, torej kar 0,1 sekunde hitreje kot lahko to stori več milijonov evrov vreden dirkalnik AMG one. Hitrost je sicer omejena na 320 km/h, kar je v vsakem primeru več kot dovolj. Za hitro ustavljanje premore mercedes-AMG GT 63 S E Performance karbonsko-keramične zavore, ki so na voljo že v osnovi, premer pa je 420 milimetrov spredaj in 380 zadaj.
slika
Vizualno se najbolj brutalni brat ne razlikuje bistveno od krotkejšega AMG GT 63, z razliko drugačnih usmerjevalnikov zraka in rdečih oznak. Kupci se bodo lahko odločili za katerikoli paket klasičnih oblikovnih in aerodinamičnih dodatkov, med katerimi je tudi fiksno krilo zadaj, na voljo pa so še 20- oziroma 21-palčna platišča. Ker gre za ekstremno poseben avtomobil, bodo Nemci ponudili ekstremno posebne barve, seveda pa bo mogoče zunanjost personalizirati po željah kupca.
slika
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance bo na voljo konec leta, takrat pa ne bo imel veliko tekmecev s priključnohibridnim pogonskim sklopom. To se bo spremenilo s prihodom nadgrajenega porscheja 911, ki bo tudi ponudil hibridni pogonski sklop, verjetno pri izdaji carrera in tudi turbo, prav tako bo Bentley ponudil continental GT s hibridnim pogonom. V vsakem primeru bo mercedes-AMG GT 63 S E Performance stal najmanj 240 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!

Nemci so končno pokazali svoj najbolj zmogljiv GT, AMG GT 63 S E Performance. Priključnohibridni pogonski sklop ponudi kar 600 kW (816 KM) moči in brutalne pospeške.

 

 

 

 

Beri dalje
Popravki za najbolje prodajanega
NOVICE
Popravki za najbolje prodajanega
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Primerjava stroškov različnih pogonov
NOVICE
Primerjava stroškov različnih pogonov
ADAC
Iztok Krajnc
120. obletnica dezéna
NOVICE
120. obletnica dezéna
Continental
Iztok Krajnc
X7 in GLS, pazita se!
NOVICE
X7 in GLS, pazita se!
Audi Q9
Iztok Krajnc
Škatlast kot še nikoli
NOVICE
Škatlast kot še nikoli
Jeep cherokee
Iztok Krajnc
Pet milijonov primerkov
NOVICE
Pet milijonov primerkov
Škoda fabia
Iztok Krajnc
Poklon preteklosti in naravi
NOVICE
Poklon preteklosti in naravi
Alpine A310
Iztok Krajnc
Subtilne a nujne posodobitve
NOVICE
Subtilne a nujne posodobitve
Land rover defender
Iztok Krajnc
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
NOVICE
Dominacija znamke BMW v iskalniku Google
Autoscout24
Iztok Krajnc
Nekaj elektrike tudi za CX-5
NOVICE
Nekaj elektrike tudi za CX-5
Mazda CX-5
Iztok Krajnc