Hyundaijeva športna divizija N se je s prvim proizvodnim avtomobilom pohvalila že leta 2016, od takrat naprej pa je postala tudi črka N sinonim za hitre avtomobile. Nazadnje so namreč predstavili hitri električni ioniq 5, zdaj pa so na avtomobilskem salonu v Tokiu pokazali še koncept ioniq 5 N NPX1. Prototip se lahko pohvali s številnimi tehničnimi nadgradnjami in z nekaterimi nadgrajenimi deli, ki jih je zagotovila divizija N. Če so poprej takšni deli bili na voljo pri proizvodnih modelih, to za tokrat predstavljene še ni povsem jasno, si jih pa lastniki nabritega hyundaija ioniq 5 N gotovo želijo. Med drugim premore NXP1 karbonski usmerjevalnik zraka spredaj, stranske pragove, ogromen difuzor na zadku, po vzoru tistega na konceptu RN22e, takisto je na voljo velik spojler. Za manjšo skupno težo skrbijo karbonska platišča, za pravočasno ustavljanje so zadolžene zmogljivejše zavorne ploščice, avtomobil pa je že sam po sebi bliže tlom kot klasičen ioniq 5 N.
slika
Hyundai ioniq 5 N NPX1 sicer nima sprememb na pogonskem sklopu, ki že sam po sebi ponudi nehuronskih 448 kW (609 KM) in 740 Nm navora, elektromotorja pa napaja baterijski sklop, ki pospravi 84 kWh elektrike. Hyundai ioniq 5 N se do 100 km/h tako izstreli v 3,4 sekunde, točno toliko časa pa porabi tudi koncept ioniq 5 N NPX1. Ob razkritju koncepta so odgovorni še dejali, da sicer v prihodnosti lahko pričakujemo športno dodatno opremo, prav tako pa bodo izvajali tudi programske nadgradnje in dodatne opcije predvajanja dirkalnega zvoka iz zvočnikov, za zanimivo in vznemirljivo prihodnost. Kakšna bo cena hyundaija ioniq 5 N NXP1 še ni jasno, pravzaprav še sploh ne vemo, če bo avtomobil oziroma komplet dodatkov kdaj na voljo, če že pa bo cena gotovo severno od vstopne cene za ioniq 5 N, ki je v Nemčiji najmanj 74.900 EUR.
Posted on

Brutalni potencial

Tokijski avtomobilski salon so dodobra izkoristili tudi pri Hyundaiju, saj so pokazali poseben koncept brutalnega modela ioniq 5 N NPX1.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc