Pri Citroënu so končno pokazali še ’klasično’ različico modela C3, ki se bo ponašala z bencinskimi pogonskimi sklopi. Vizualno ne bo bistvenih sprememb v primerjavi z električno izdajo ë-C3, bo pa novi C3 precej drugačen od tretje generacije, saj bo poslej bolj škatlast in oblikovno bolj podoben terencem. Dejansko je zaradi povečane oddaljenosti od tal za skoraj 10 centimetrov višji, za zvrhano mero udobja med vožnjo pa skrbi vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, ki bo na voljo že pri vstopnem modelu.
slika
Citroën C3 bo imel na sedežih tudi več oblazinjenja kot poprej, kar bo še dodatno pripomoglo k udobni vožnji. Namesto klasičnih merilnikov so se Francozi v tokratni izdaji odločili sicer za digitalne, vendar na verjetno skoraj pretirano majhnem zaslonu, kar nam ni všeč. Res je, da je postavljen visoko, tako da bodo merilniki vedno tik pod cestiščem, pa vendar bi lahko bilo vse skupaj večje. Multimedijski sistem bo lahko imel 10,25-palčni zaslon na dotik, če boste za to doplačali, v prtljažnik pa bo mogoče pospraviti za 310 litrov prtljage. V osnovi bo novi C3 premogel led luči, električno pomični zunanji ogledali, ročno klimatsko napravo, senzorje za parkiranje zadaj, nosilec za pametni telefon in sistem za samodejno zaviranje v sili. Na seznamu dodatne opreme bodo večji multimedijski sistem z navigacijo, 17-palčna platišča, dvobarvna zunanjost, kamera za parkiranje zadaj, podlaga za brezžično polnjenje telefonov, luči s samodejnim prilagajanjem svetlobnega snopa in še kaj.
slika
V osnovi bo novi citroën C3 poganjal 1,2-litrski turbobencinski motor z močjo 74 kW (100 KM), ki bo spojen z ročni menjalnikom s šestimi stopnjami. Malenkost dražji bo blagohibridni pogonski sklop, kjer bo 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik sicer še vedno proizvedel 74 kW (100 KM) moči, v sklopu dvosklopčnega robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama pa bo še elektromotor z močjo 21 kW (28 KM). Slednjega bo napajala majhna 48-voltna baterija, ki se bo polnila z odvečno energijo, ki nastaja ob zaviranju, kljub temu pa pri Citroënu navajajo, da bo v mestu mogoče do 50 odstotkov časa voziti na elektriko.
slika
Novi citroën C3 bo na voljo že to poletje, takrat verjetno za najmanj 15 tisočakov, seveda pa bo na voljo tudi električna izdaja ë-C3, za katero bo treba odšteti okoli 27 tisočakov. Slednja bo s polno baterijo, ki bo pogoltnila 44 kWh, lahko prevozila do 320 kilometrov, leta 2025 pa pričakujemo še cenejšo električno izdajo za okoli 23 tisočakov, s slednjo pa bo mogoče prevoziti do 200 kilometrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Četrti C3 še vedno na bencin!

Francozi so nedavno pokazali novo generacijo citroëna C3, ki se bo v tokratni izdaji ponašal z bencinskimi in električnim pogonskim sklopom.

Beri dalje
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
NOVICE
V8 ponudi 500 ‘vrancev’
Porsche cayenne GTS
Iztok Krajnc
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
NOVICE
S klasičnimi motorji še vsaj 10 let
Audi Q5
Iztok Krajnc
Nov dokaz kitajske samozavesti
NOVICE
Nov dokaz kitajske samozavesti
Yangwang U8
Iztok Krajnc
AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!
NOVICE
AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Iztok Krajnc
Ogromno električne moči
NOVICE
Ogromno električne moči
Audi S6 in RS 6
Iztok Krajnc
Vsi že imajo svojega lastnika
NOVICE
Vsi že imajo svojega lastnika
Lamborghini huracan sterrato all-terrain
Iztok Krajnc
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
NOVICE
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
Smart #5
Iztok Krajnc
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc