Pri Citroënu so končno pokazali še ’klasično’ različico modela C3, ki se bo ponašala z bencinskimi pogonskimi sklopi. Vizualno ne bo bistvenih sprememb v primerjavi z električno izdajo ë-C3, bo pa novi C3 precej drugačen od tretje generacije, saj bo poslej bolj škatlast in oblikovno bolj podoben terencem. Dejansko je zaradi povečane oddaljenosti od tal za skoraj 10 centimetrov višji, za zvrhano mero udobja med vožnjo pa skrbi vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, ki bo na voljo že pri vstopnem modelu.
slika
Citroën C3 bo imel na sedežih tudi več oblazinjenja kot poprej, kar bo še dodatno pripomoglo k udobni vožnji. Namesto klasičnih merilnikov so se Francozi v tokratni izdaji odločili sicer za digitalne, vendar na verjetno skoraj pretirano majhnem zaslonu, kar nam ni všeč. Res je, da je postavljen visoko, tako da bodo merilniki vedno tik pod cestiščem, pa vendar bi lahko bilo vse skupaj večje. Multimedijski sistem bo lahko imel 10,25-palčni zaslon na dotik, če boste za to doplačali, v prtljažnik pa bo mogoče pospraviti za 310 litrov prtljage. V osnovi bo novi C3 premogel led luči, električno pomični zunanji ogledali, ročno klimatsko napravo, senzorje za parkiranje zadaj, nosilec za pametni telefon in sistem za samodejno zaviranje v sili. Na seznamu dodatne opreme bodo večji multimedijski sistem z navigacijo, 17-palčna platišča, dvobarvna zunanjost, kamera za parkiranje zadaj, podlaga za brezžično polnjenje telefonov, luči s samodejnim prilagajanjem svetlobnega snopa in še kaj.
slika
V osnovi bo novi citroën C3 poganjal 1,2-litrski turbobencinski motor z močjo 74 kW (100 KM), ki bo spojen z ročni menjalnikom s šestimi stopnjami. Malenkost dražji bo blagohibridni pogonski sklop, kjer bo 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik sicer še vedno proizvedel 74 kW (100 KM) moči, v sklopu dvosklopčnega robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama pa bo še elektromotor z močjo 21 kW (28 KM). Slednjega bo napajala majhna 48-voltna baterija, ki se bo polnila z odvečno energijo, ki nastaja ob zaviranju, kljub temu pa pri Citroënu navajajo, da bo v mestu mogoče do 50 odstotkov časa voziti na elektriko.
slika
Novi citroën C3 bo na voljo že to poletje, takrat verjetno za najmanj 15 tisočakov, seveda pa bo na voljo tudi električna izdaja ë-C3, za katero bo treba odšteti okoli 27 tisočakov. Slednja bo s polno baterijo, ki bo pogoltnila 44 kWh, lahko prevozila do 320 kilometrov, leta 2025 pa pričakujemo še cenejšo električno izdajo za okoli 23 tisočakov, s slednjo pa bo mogoče prevoziti do 200 kilometrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Četrti C3 še vedno na bencin!

Francozi so nedavno pokazali novo generacijo citroëna C3, ki se bo v tokratni izdaji ponašal z bencinskimi in električnim pogonskim sklopom.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc