Zakaj so se pri Cupri odločili za ime raval? Ker je Raval tudi okrožje v Barceloni, od koder dejansko izvira Cupra. V primerjavi s konceptom, ki je premogel tudi ogromno krilo zadaj in napihnjene kolesne loke, bo proizvodna oblika precej manj nastopaška, a še vedno dinamično oblikovana. O tem pričajo tudi nove fotografije sicer še vedno koncepta, vendar verjamemo, da bo proizvodni model zelo podoben konceptu, saj naj bi avtomobil na fotografijah bil 95-odstotno oblikovno zaključen. Linije so sicer še vedno športne, sploh sprednji pokrov z dvema pregiboma doda pridih športnosti, da o globokih odprtinah za usmerjanje zraka na sprednjem odbijaču sploh ne govorimo. Maska je seveda zaprta, kar pripomore k izboljšani aerodinamičnosti, na zadku pa so še deljen strešni spojler, velik difuzor in osvetljen logotip Cupra. Na proizvodnem modelu pričakujemo samo še klasične kljuke, klasična zunanja ogledala in nekaj drugih malenkosti.
slika
Notranjost je precej bolj futuristična z velikim lebdečim zaslonom na sredinski konzoli, zmoti samo majhen zaslon za digitalne merilnike pred voznikom, ki ga skupina Volkswagen pri svojih cenejših avtomobilih trmasto promovira. Športne linije so vidne tudi v drzni notranjosti, kjer so na armaturi celo nevidni zračniki, vse skupaj pa je osvetljeno s pomočjo led diod. Seveda spredaj ne manjkajo niti usnjena športna sedeža in dodatki v bakreni barvi.
slika
V drobovju se skriva pomanjšana platforma MEB, na osnovi katere bo novinec izdelan, baterijski sklop pa bo verjetno pogoltnil 57 kWh elektrike, podobno kot koncept ID. Life. To pomeni, da bo lahko cupra raval s polno baterijo prevozil do 440 kilometrov, seveda ne, če boste ves čas močno pritiskali na stopalko za plin, zaradi katere bo spredaj postavljen elektromotor na sprednji kolesi ves čas dovajal vseh 172 kW (234 KM) moči. Kljub temu bo pospeševanje do 100 km/h trajalo 6,9 sekunde. Raval bo v dolžino meril 4.036 milimetrov, torej bo dobra 2 centimetra krajši kot ibiza, bo pa bolj prostoren tudi zaradi svoje širine, saj znaša 1.975 milimetrov. Poleg tega bo kar 2,6 metra dolgo medosje, zaradi česar pričakujemo dobro odmerjen prostor tudi za potnike na zadnji klopi, tudi razmeroma velik prtljažnik. Če bodo napovedi držale, bo cupra raval stal najmanj 24.000 EUR, ko pripelje leta 2025.
Posted on

Cupra raval

Počasi bo vse več električnih malčkov, med katerimi bo od leta 2025 tudi cupra ravail, ki so ga že leta 2021 Španci pokazali v konceptni obliki kot urbanrebel. S polno baterijo bo prevozil do 440 kilometrov.

Beri dalje
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
NOVICE
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
Volkswagen ID.3 GTI
Iztok Krajnc
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc