Ford puma gen-e se bo po robu postavil električnim križancem, kot sta hyundai kona in jeep avenger. Čeprav je bil avtomobil v osnovi izdelan na podlagi bencinske različice, premore nekaj vizualnih posebnosti, takisto posebno rumeno barvo. Drugačna je maska, ki je zaprta, spremenjena je tudi oblika obeh odbijačev, ki lepše usmerjata zrak, seveda pa so na voljo tudi aerodinamična platišča v velikosti od 17 do 19 palcev.
slika
V notranjosti je največja sprememba drugačna sredinska konzola, kjer je več prostora za drobnarije, predvsem pa je prestavna ročica zdaj na desni strani volana. Vse ostalo je praktično enako, tako 12,8-palčni zaslon digitalnih merilnikov, tudi 12,0-palčni zaslon multimedijskega sistema Sync 4. Na zadnji klopi je nekaj več prostora za potnike, tako da se bodo trije lahko peljali na krajših poteh, bodo pa zaradi baterije imeli manj udoben položaj, saj bodo noge postavljen precej visoko. Največ praktičnosti pa je v prtljažniku, ki pogoltne kar 523 litrov, pri čemer je mogoče v skriti prostor pod dnom prtljažnika spraviti za 145 litrov stvari. Še več, nekaj prostora je tudi pod sprednjim pokrovom, kamor bo mogoče pospraviti do 43 litrov drobnarij.
slika
Ford puma gen-e je izdelan na rahlo prilagojeni globalni platformi za vozila B-segmenta, v podkožju pa je skrita baterija, ki pospravi 43 kWh elektrike. Elektromotor proizvede 123 kW (168 KM) moči in 290 Nm navora, vsa moč pa se prenaša na sprednji kolesi. Pospešek od 0 do 100 km/h traja okroglih osem sekund, hitrost pa je elektronsko omejena na 160 km/h. Na testiranjih WLTP so uspeli s polno prevoziti do 376 kilometrov, v mestu do kar 523, verjetno zaradi intenzivne uporabe sistema za regeneracijo zavorne moči. Polnjenje baterije bo mogoče tudi na hitrih polnilnicah, kjer se bo baterija polnila z največ 100 kW moči, torej bo v 23 minutah polna od 10 do 80 odstotkov. Verjetno bo v osnovi na voljo polnjenje z močjo 11 kW, vendar tega posebno niso navedli.
slika
V osnovi bo ford puma gen-e na voljo z led lučmi, parkirnimi senzorji spredaj in zadaj, kamero za parkiranje in 17-palčnimi platišči, znotraj pa bo ambientalna osvetlitev, brezžično polnjenje za mobilni telefon in dva velika zaslona. Vse ostalo bo na seznamu dodatne opreme, oziroma pri bolje založenih paketih opreme. Vstopni model bo stal okoli 38.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Do 523 kilometrov po mestu

Pri Fordu so končno pokazali električno izdajo modela puma, ki nosi dodatno oznako gen-e. Puma gen-e v mešanem ciklu prevozi do 376 kilometrov.

Beri dalje
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc
Test terenskih pnevmatik
NOVICE
Test terenskih pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc
Najprej prihaja v Evropo
NOVICE
Najprej prihaja v Evropo
Jeep compass
Iztok Krajnc
Elektrika za boxster in cayman
NOVICE
Elektrika za boxster in cayman
Porsche 718 EV
Iztok Krajnc
Naslednjič z večjim motorjem
NOVICE
Naslednjič z večjim motorjem
Mazda MX-5
Iztok Krajnc
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
NOVICE
Kitajski poltovornjak lahko postane SUV
Nissan frontier pro
Iztok Krajnc